• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wil meerdere smartcards per abonnee digitale TV toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veelgestelde vragen



  • Wat wijzigt er met de smartcards?
    • Televisie Z2 omvat alle extra pakketten die je kunt kiezen als je al een abonnement hebt op Televisie Z1. De Keuzepakketten en overige pakketten die je van Ziggo afneemt op één of meerdere smartcards worden zonder prijsverhoging op al je smartcards gezet in de periode 11 maart t/m 8 april 2009.
      Heb je bijvoorbeeld op smartcard 1 Film1 en op smartcard2 Sport1, dan staat na afronding van de werkzaamheden op smartcard1 en smartcard2 zowel Film1 als Sport1. Dit geldt overigens alleen indien je minimaal twee en maximaal vijf smartcards bij Ziggo hebt geregistreerd.
      Je betaalt slechts eenmaal de kosten voor het pakket/ de pakketten van je keuze, ongeacht het aantal smartcards (met een maximum van 3 smartcards) waarop het pakket staat. Dit zie je terug op de factuur die je eind april 2009 ontvangt.
zijn het nu maximaal 5 of 3 kaarten????
 
Of lag dat andere antwoord beter in je straatje? ;)

Uiteraard, ik betaal graag teveel :schater:
Maar eh, ik bedoelde alleen dat ze de site nog niet op alle plekken hebben bijgewerkt en dat dat voor verwarring kan zorgen.
 
[/list]
[/list]zijn het nu maximaal 5 of 3 kaarten????

Het zijn er maximaal 3 waarop je gratis al je extra pakketten krijgt. Daarin lijkt de brief me toch duidelijk.

Ze schrijven wat ongelukkig op dat dat uiteraard alleen geld als je meer dan 1 smartcard (geregistreerd) in gebruik hebt.
Het is tot nu toe altijd zo geweest dat je maximaal 5 smartcards per klantnummer kunt hebben. Vandaar 2 tot 5 kaarten.
 
Uiteraard, ik betaal graag teveel :schater:
Maar eh, ik bedoelde alleen dat ze de site nog niet op alle plekken hebben bijgewerkt en dat dat voor verwarring kan zorgen.
Hehe, nee inderdaad, daarom plakte ik er wat bij... ;)
 
daarom plakte ik er wat bij... ;)
Lezen!!! :oyeah:

Ja, dat geplakte stukje heb ik nu goed gelezen en dat zorgt eigenlijk gelijk weer voor tegenstrijdigheid:
Van deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/meerderesmartcards

Wat wijzigt er met de smartcards?
Televisie Z2 omvat alle extra pakketten die je kunt kiezen als je al een abonnement hebt op Televisie Z1. De Keuzepakketten en overige pakketten die je van Ziggo afneemt op één of meerdere smartcards worden zonder prijsverhoging op al je smartcards gezet in de periode 11 maart t/m 8 april 2009.
Heb je bijvoorbeeld op smartcard 1 Film1 en op smartcard2 Sport1, dan staat na afronding van de werkzaamheden op smartcard1 en smartcard2 zowel Film1 als Sport1. Dit geldt overigens alleen indien je minimaal twee en maximaal vijf smartcards bij Ziggo hebt geregistreerd.
Je betaalt slechts eenmaal de kosten voor het pakket/ de pakketten van je keuze, ongeacht het aantal smartcards (met een maximum van 3 smartcards) waarop het pakket staat. Dit zie je terug op de factuur die je eind april 2009 ontvangt.

Voor hoeveel smartcards moet ik betalen?
Je betaalt slechts eenmaal de kosten voor het pakket/ de pakketten van je keuze, ongeacht het aantal smartcards (met een maximum van 3 smartcards) waarop het pakket staat.
Dit zie je terug op de factuur die je eind april 2009 ontvangt. Indien je meer dan 3 smartcards in gebruik hebt dan wijzigt er niets en betaal je afzonderlijk voor het pakket op iedere smartcard.

Ik heb meer dan 3 smartcards, dus ik ben benieuwd hoe de factuur gaat uitpakken
 
Ziggo heeft goed nieuws voor je!

smartcard.gif

Ik val er weer buiten
Ik heb een oranje. witte en paarse smartcard hier

Hoelaat kan ik bij de helpdesk terecht om te vragen of die 3 wel binnen het pakket vallen ??
 
En ik heb nog een zwarte TV Home kaart en een witte @Home kaart.
Zal wel goed komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan