• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nummerportering en helpdesk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels zit ik nu twee dagen helemaal zonder telefoon, en heb een brief van Ziggo ontvangen waarin staat dat ik telefonie heb opgezegd. Ik hoop nmaar dat dat een formaliteit is en dat de technische dienst mij weer aanmeldt voor telefonie. Er zijn alweer bijna twee weken verstreken sinds het laatste contact. Ik begrijp echt niet waarom ik na ieder telefoontje standaard twee weken moet wachten........:sleep:
 
Tjonge, dat gaat lekker...
Je zult er weer achteraan moeten, want uit zichzelf gebeurt er bij ziggo weinig, vrees ik.
 
Weer een brief van Ziggo. Ik blijk nu ineens internet Z3i + Televisie Z1 te hebben, zonder telefonie. Kost ook nog eens 20 euro meer per maand. Ik hoop niet dat ze van plan zijn om dat ook daadwerkelijk afte gaan schrijven.

Tijd voor een belletje...
 
Administratief is alles nu op orde, maar toch werkt telefonie nog steeds niet. Ze komen toch maar een nieuw modem brengen. Weer een week verder......
 
Hoera, het werkt eindelijk. De monteur heeft het modem omgeruild en nu werkt alles naar behoren.

Ik werd vorige week al gebeld door een dame die mij probeerde uit te leggen wat er allemaal misgegaan was. Op zich netjes, maar er was meer misgegaan dan zij dacht.
Deze week word ik als het goed is gebeld met een voorstel voor financiële compensatie. Ik mag hopen dat dat niet alleen gaat om restitutie van betaalde bedragen voor niet geleverde diensten, maar dat er ook een compensatie betaald wordt voor het geleden ongemak en overige gemaakte kosten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan