• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aleen Windows???

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

SoundE

Het lijkt mij sterk, maar Windows is favoriet bij Digi Tv Kijkers? Mij lijkt dat sterk...!
Ik ben op zoek naar iemand met de Siemens M750 C IR en.... een Mac...
Ben erg bezig met een over het netwerk ge-share-de map? Ben er al bijna. Het ding blijft echter weigeren... terwijl een Windows PC wel alles doet op een Mac OS X server. En dus ook in de voor de Siemens bedoelde map. Dit heb ik allemaal getest. Siemens wil echt niet, tips?

Dank,

GrFr
 
Het is vrijwel onmogelijk met de gegeven informatie een zinnig antwoord te geven.
 
SoundE zei:
Het lijkt mij sterk, maar Windows is favoriet bij Digi Tv Kijkers? Mij lijkt dat sterk...!
Ik ben op zoek naar iemand met de Siemens M750 C IR en.... een Mac...
Ben erg bezig met een over het netwerk ge-share-de map? Ben er al bijna. Het ding blijft echter weigeren... terwijl een Windows PC wel alles doet op een Mac OS X server. En dus ook in de voor de Siemens bedoelde map. Dit heb ik allemaal getest. Siemens wil echt niet, tips?

Dank,

GrFr

De map op je gigaset kan je niet delen of benaderen van af een pc, niet met windows en niet met linux. Je kan alleen vanaf de gigaset een map op een pc benaderen om daar je opnamens heen te sturen tijdens de opnamen..de map op je giga is ook niet met ftp te benaderen ..

Met duitse software kan het dacht ik wel, maar dat zal wel niet werken in NL..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan