• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen payserver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verhelpen heeft geen zin, althans, je moet dan een andere usenet provider nemen die dat wel toestaat.

En nagaan kan denk ik niet echt, je zegt dat die bij een ander IP adres het wel doet, dus dan kan je daar gewoon van uitgaan toch?

Of Eweka mailen, die kunnen het misschien vertellen ;)
 
Nagaan kan altijd, het staat gewoon in de algemene voorwaarden van
je usenetprovider of je account geshared mag worden.
Zo ja, gewoon even eweka contacten met de melding dat je een
andere internetprovider dus ander ip adres hebt.
 
Ik moet wel erbij zeggen dat ik eerder nooit problemen had met beide servers. Eerder woonden mijn vriendin en ik elders vanwege het werk, toen deed upc, Ziggo en KPN het gewoon altijd.

Als ik mijn poorten ga controleren met een programma, zijn alle poorten gesloten: 119, 563, 443, 80. Deze heb ik in de router bij portforwarding gezet en nog een keer handmatig in de firewall zelf toegevoegd, nu zijn ze allemaal open. Het downloaden gaat nu opzich goed alleen kan hij veel artikelen niet meer vinden of onvolledig.
 
Dat die geen artikelen meer kan vinden of niet volledig zijn, zoals ik als zei, door een Notice & Takedown of DMCA komen.
 
Dat kan maar ik blijf het wel vreemd vinden dat mijn boven buurman hem op mijn account wel kan vinden, zelfde nzb zelfde pay servers.
 
Dat is vreemd. Dat kan zijn dat het hier om een 'accountsharing' gaat. Eweka even mailen en kijken wat zei kunnen doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan