• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar blijven mijn emailadres en website??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!



Er is losse communicatie geweest over eigen domein. Als je die gemist hebt dan kun je daar ook al een aantal weken geen mail meer op ontvangen.

De manier om changes te doen is de helpdesk. De domeinen komen pas in een later stadium weer beschikbaar in de mijnziggo interface.

Bye,
Raymond.

Dank je wel Raymond,

Hier hebben wij wat aan:cool::wink:, de frustratie's zijn misschien wat groots neergezet maar misschien niet geheel onterecht.
Ik wacht rustig af ( wat moet je anders:lol:) op de aanvulling in "mijn Ziggo"

Greetzz

Wilco
 
Hi!

Dank je wel Raymond,

Hier hebben wij wat aan:cool::wink:, de frustratie's zijn misschien wat groots neergezet maar misschien niet geheel onterecht.
Ik wacht rustig af ( wat moet je anders:lol:) op de aanvulling in "mijn Ziggo"

Greetzz

Wilco

Ik kan met het levendig voorstellen, met alle aanpassingen van de laaste weken kan ik me het goed voorstellen dat je het op die manier insteekt.

Zodra er meer bekend is over eigen domein zal ik dat laten weten.

Bye,
Raymond.
 
Hoi,

Ik ben een nieuwe klant en ik heb een flink aantal probleempjes.
Tot nu toe werken internet en telefonie goed. Ik ben alleen wat minder tevreden over de adminstratie en de telefonische klantenservice.

Ik dacht even rond te googlen voordat ik nogmaals de klantenservice bel, toen ben ik op deze forum gekomen.

Na het lezen van deze thread denk ik dat ik nog een probleem moet toevoegen aan mijn lijst. :(

Vorige week maandag was er een monteur langsgeweest die een kabelmodem heeft geinstalleerd. Hij had iemand gebeld die de modem activeerde.
Ik heb dus ook niet de activatie procedure doorlopen.


Nou was ik niet van plan gebruik te maken van de email en website, maar levert dit nou ook andere problemen op?


Ik had de modem overigens zelfs niet kunnen activeren, ik kreeg de bevestigingsbrief pas een week nadat ik aangesloten was. Daarin staan ook weer een paar dingen niet kloppen. Ik had een Alles in 1 plus besteld, maar in de brief staan alle producten apart opgenoemd waaronder Internet Z2.
Mijn internetverbinding heeft met 4mbit inderdaad de snelheid van Z2, terwijl ik volgens de Alles in 1 plus pakket 8mbit hoor te krijgen.
Bovendien is de totaalprijs in de brief hoger dan de 49,95 zoals op de website staat. :? En de decoder heb ik nog niet ontvangen.

In ieder geval, is de geskipte activatie een probleem en kan ik het oplossen zonder de klantenservice te moeten bellen?
 
Zelfde probleem geen activatie dus geen email adres

Hallo,

toevallig liep ik tegen dit forum en probleem aan, ik heb dus exact hetzelfde.
Nog steeds geen mail account en al klacht via site ingediend na 5 dagen 0 reaktie.

Wat nu ?

Rob
2662an5
 
Hallo,

toevallig liep ik tegen dit forum en probleem aan, ik heb dus exact hetzelfde.
Nog steeds geen mail account en al klacht via site ingediend na 5 dagen 0 reaktie.

Wat nu ?

Rob
2662an5

Wellicht nogmaals proberen om ze telefonisch te bereiken
 
Wellicht nogmaals proberen om ze telefonisch te bereiken

Nee, even wachten tot je mailtje hier door Raymond wordt gelezen. Bij mijn weten is iedereen met deze problematiek (een monteur die om aansluiting heeft gebeld in plaats van dat jij jezelf hebt aangemeld) hier ondertussen geholpen. Het komt goed.
 
emailadres

:oops: wie kan ons helpen?sinds we bij,,Ziggo" klanten zijn kunnen we niet inloggen op de site",,mijn ziggo" en ook geen mails meer openen,gisteren een uur aan de telefoon gehangen met ziggo en als antwoord kreeg ik te horen dat ze veel problemen hebben.We hadden keurig netjes een brief gekregen van Multikabel met,,gebruikersnaam,klantnummer en emailadres,maar dat werkt dus niet.Vandaag weer geprobeert iemand te bellen van ,,ziggo" maar het gesprek werd afgebroken vanwege ALWEER de drukte,zo komen we niet verder:cry:groetjes koekie52
 
@koekie52
Bedoel je dat je geen mails meer kunt ontvangen? Mails niet kunnen openen kan meer aan de computer zelf liggen.
Heb je destijds bij Multikabel de gebruikersnaam wel gewijzigd? Je hebt daar een brief over gekregen. Je moest het oude gebruikersnaam (b.v. mokuka21) zelf wijzigen. Heb je dat gedaan en dit ook aangepast in je mailprogramma op je computer?
Wat voor gegevens vul je in bij Mijn Ziggo?
Als gebruikersnaam dien je het eerste deel van je hoofd e-mailadres in te vullen (b.v. k.oekie, dus zonder @quicknet.nl er achter)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is inderdaad rommelig bij Ziggo zelfs het beheren van mijn emailaccounts is niet mogelijk.

Dit is het resultaat bij inloggen.

Helaas er is iets mis gegaan!

Het ophalen van de accountgegevens is mislukt.

Voor bestaande (geactiveerde) klanten van Casema, MK en @Home valt de schade nogal mee denk ik. Voor de nieuwe niet geactiveerde klanten zal het nog niet lukken.

Mijn advies voor de nieuwe klanten die niet kunnen activeren, per direct Ziggo aangetekend een schrijven sturen en hun in gelegenheid stellen om het probleem binnen 14 dagen te verhelpen. Mocht Ziggo geen gehoor geven dan kan men juridisch de overéénkomst per direct ontbinden. De schade en kosten kan men verhalen op Ziggo. Dit is de enige oplossing anders blijven zitten en hopen dat de activatie eens een keer gaat lukken.
 
:oops:nee nu je het zegt,dat heb ik niet gedaan(is mij helaas ontschoten) maar hoop dat het alsnog kan,anders weet ik het helemaal niet meer.Maar bedankt voor je reactie:wink:
@koekie52
Bedoel je dat je geen mails meer kunt ontvangen? Mails niet kunnen openen kan meer aan de computer zelf liggen.
Heb je destijds bij Multikabel de gebruikersnaam wel gewijzigd? Je hebt daar een brief over gekregen. Je moest het oude gebruikersnaam (b.v. mokuka21) zelf wijzigen. Heb je dat gedaan en dit ook aangepast in je mailprogramma op je computer?
Wat voor gegevens vul je in bij Mijn Ziggo?
Als gebruikersnaam dien je het eerste deel van je hoofd e-mailadres in te vullen (b.v. k.oekie, dus zonder @quicknet.nl er achter)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan