• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo gaat CI+ ondersteunen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, daar wordt het allemaal lekker duidelijk van.:rolleyes:

Dat kun je wel stellen! Wat een geblaat van onbevestigde "wijsheid" :no:

Die verkopers praten wat snel hun mondje voorbij, denken dat ze inside-information hebben en speculeren dat maar al te graag door naar hun klanten. Want ja, hun zijn de verkoper, hun moeten het weten. Uiteindelijk weten ze geen drol meer als ons.
 
Verleden week heb ik een Humax 5050c gekocht bij de Expert.
Een tuner in de tv heeft voor mij niet zoveel zin je hebt er tenslotte nog steeds een recorder voor nodig om programma's te kunnen opnemen en dat doe ik nu in een klap met deze Humax.
Wat de verkoper mij doorgaf was dat de tv's al bekend zijn (CI+) die door Ziggo gecertificeerd zijn te weten de gehele serie van Philips en de Samsung LED tv's maar dan wel een nieuw model omdat de huidige in de winkel alleen CI hebben.
Ziggo heeft mij een twee maanden geleden al aangegeven dat bijvoorbeeld de Sony tv's niet gecertificeerd zijn/worden en dat zou dus kunnen kloppen met wat de verkoper vertelde.
Dit even ter info.

heeft hij trouwens de verkeerde modellen in de winkel. want ook voor de LED modellen geld als er achter het type nummer een P staat dan is deze voorzien van een CI+ slot.
 
jetix opnemen

iedereen is terecht bang dat CI+ onze toepassingsmogelijkheden gaat inperken.

als wij nu echter pokemon willen opnemen op onze humax 9200c dan lukt dit nooit, het is altijd een zwart beeld.
Zou het kunnen zijn dat ze ook al bij de huidige gecertificeerde decoders een vlag gebruiken om aan te geven dat er niet opgenomen mag worden? Of is er gewoon een technisch probleem?
 
iedereen is terecht bang dat CI+ onze toepassingsmogelijkheden gaat inperken.

als wij nu echter pokemon willen opnemen op onze humax 9200c dan lukt dit nooit, het is altijd een zwart beeld.
Zou het kunnen zijn dat ze ook al bij de huidige gecertificeerde decoders een vlag gebruiken om aan te geven dat er niet opgenomen mag worden? Of is er gewoon een technisch probleem?

[off-topic]
Yep, bij de huidige 'gecertificeerde' decoders kan er, door de kabelboer, hier en daar wat geweigerd/gecodeerd opgenomen worden. De firmware is er voor geschikt. Maar of dat bij jou het geval durf ik in ieder geval niet te zeggen. Heb er verder geen klachten gezien hierover.
[/off-topic]

Gert.
 
[off-topic]
Yep, bij de huidige 'gecertificeerde' decoders kan er, door de kabelboer, hier en daar wat geweigerd/gecodeerd opgenomen worden. De firmware is er voor geschikt. Maar of dat bij jou het geval durf ik in ieder geval niet te zeggen. Heb er verder geen klachten gezien hierover.
[/off-topic]

Gert.

nu ja, het ging me inderdaad om de vraag of ze het ook toepassen. Dat het technisch kon wist ik. Ben erg benieuwd naar reacties, geeft ook een indicatie wat we mogen verwachten van onze big brother
 
als wij nu echter pokemon willen opnemen op onze humax 9200c dan lukt dit nooit, het is altijd een zwart beeld.
Zou het kunnen zijn dat ze ook al bij de huidige gecertificeerde decoders een vlag gebruiken om aan te geven dat er niet opgenomen mag worden? Of is er gewoon een technisch probleem?

Wel vreemd om te horen, dus andere programma's van dezelfde zender (Jetix/VOO) gaan wel goed neem ik aan?
Ik zal meteen eens proberen of het met mijn Siemens PVR ook fout gaat.
 
:schater: goed op de hoogte, jij en de verkoper. een echte expert:roll:

lees eerst maar de 128 pagina's hier.

sony zit ook in de testfase

Dat gaf de medewerker van Ziggo dus niet aan en nu de verkoper aangeeft dat het Philips en Samsung zijn zou het wel eens kunnenkloppen.
Maar goed, don't shoot the messenger:?
 
Wel vreemd om te horen, dus andere programma's van dezelfde zender (Jetix/VOO) gaan wel goed neem ik aan?
Ik zal meteen eens proberen of het met mijn Siemens PVR ook fout gaat.
niet alleen pokemon, maar ook andere programma's. Zal zelf ook nog eens wat experimenteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan