• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Favoriete kanalenlijst wijzigt regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pajabras

Ben in het bezit van een Samsung DVB H360RS en het grootste probleem is dat ik na het instellen van de favoriete kanalen deze weer na enige tijd opnieuw moet instellen.
Het gebeurd regelmatig dat je tv aanzet en de favoriete kanalen weer verdwenen zijn, alleen de NL/RTL/SBS en veronica blijven staan en verder gooit hij er een 34 tal andere zenders bij.
Vandaag hadden we het zelfs tijdens het tv kijken, zonder dat er ook maar iemand aan de AB zat schakelde de Tuner over, in zo verre het kanaal bleef op het juiste kanaal staan, alleen gaf hij ineens een ander kanaal door.
Heb maar weer de favoriete kanalen lijst opnieuw ingesteld.
Heeft er iemand hetzelfde probleem en/of weet iemand hoe je dit kan verhelpen.
 
showthread.php?t=17326&highlight=favorietenlijst

Hier is al eerder een discussie over geweest. Misschien kun je er iets mee?
In ieder geval komt het vaker voor en heb ik nog van niemand de definitieve oplossing gekregen. Sterkte en ik hoop voor jou dat het niet (te) vaak gebeurd.
 
Ook weer zo'n bug in een door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger die al jaren bekend is, maar waar Ziggo niet van plan is om actie te gaan ondernemen door Samsung aan het werk te zetten. Samsung heeft het namelijk iedere keer te druk met een nieuwe ontvanger of TV om nog aandacht te besteden aan de oude rommel die ze in het verleden in de markt hebben gezet. En als Ziggo, de partij die ons garandeert dat de door hen "gekeurde" ontvangers goed werken, geen prioriteiten stelt dat eerst de problemen in de oude ontvangers moeten worden opgelost voordat nieuwe en/of vervangende ontvangers worden gekeurd, dan zullen die fabrikanten uit zich zelf ook niets doen.
 
Ook weer zo'n bug in een door Ziggo "gecertificeerde" ontvanger die al jaren bekend is, maar waar Ziggo niet van plan is om actie te gaan ondernemen door Samsung aan het werk te zetten. Samsung heeft het namelijk iedere keer te druk met een nieuwe ontvanger of TV om nog aandacht te besteden aan de oude rommel die ze in het verleden in de markt hebben gezet. En als Ziggo, de partij die ons garandeert dat de door hen "gekeurde" ontvangers goed werken, geen prioriteiten stelt dat eerst de problemen in de oude ontvangers moeten worden opgelost voordat nieuwe en/of vervangende ontvangers worden gekeurd, dan zullen die fabrikanten uit zich zelf ook niets doen.


Ik wordt een beetje moe van al jouw geklaag. De meeste gecertificeerde ontvangers van ziggo werken gewoon zoals het hoort!

pvd
 
je bent niet de enige...
Vervelend als er klanten zijn die verwachten dat jullie je reclame praatjes over "gecertificeerde" ontvangers waarmaken. Dat was uiteraard niet de bedoeling, klanten moeten maar gewoon naïef alles accepteren wat Ziggo verkondigt...
 
Vervelend als er klanten zijn die verwachten dat jullie je reclame praatjes over "gecertificeerde" ontvangers waarmaken. Dat was uiteraard niet de bedoeling, klanten moeten maar gewoon naïef alles accepteren wat Ziggo verkondigt...

gelukkig zijn er ook nog tevreden klanten.
 
gelukkig zijn er ook nog tevreden klanten.

Ik ben redelijk tevreden met de kwaliteit en het aanbod van de door Ziggo geleverde radio- en televisiesignalen (andere diensten van Ziggo neem ik niet af dus daar kan ik ook geen oordeel over geven). Maar het blijft een feit dat alle door Ziggo 'gecertificeerde' digitale ontvangers problemen of bugs vertonen die bij een serieuze testprocedure ongetwijfeld aan het licht zouden zijn gekomen en dus hadden moeten worden opgelost alvorens de certificatie door Ziggo zou zijn verleend. Daarom kan ik het alleen maar met ArChie eens zijn dat die hele 'certificatie' van ontvangers een aanfluiting is. De niet-gecertificeerde DVB-C ontvanger in mijn TV werkt overigens - voor zover ik dat als eindgebruiker kan beoordelen - absoluut onberispelijk. Eat that, Ziggo!
 
Ik wordt een beetje moe van al jouw geklaag. De meeste gecertificeerde ontvangers van ziggo werken gewoon zoals het hoort!

pvd

Dat is toch geen klagen. Ik heb zelf een 360 die gelukkig pas één keer mijn favorieten "gehusseld" heeft. Er wordt idd door Ziggo weinig aan gedaan om de bestaande ontvangers te perfectioneren. Terwijl ze inderdaad druk op de fabrikanten kunnen uitoefenen door nieuwe tv's niet te willen certificeren voordat de nog steeds aanwezige bugs uit de oudere decoders verdwenen zijn. Ik ben bang dat het straks helemaal afgelopen is met updates op de oude decoders als bijvoorbeeld Samsung straks zijn gecertificeerde tv's -met bijbehorende bugs- op de markt brengt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan