![]() |
|
|
|||||||
| Televisie en Radio Zenders Er komen (en verdwijnen) veel nieuwe digitale TV en Radio zenders! Lees en plaats hier het laatste nieuws hierover. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Ik hoor net op eredivisielive dat fc Groningen - Ado Den haag op eredivisielive 5 wordt uitgezonden. Weet iemand of die dan ook bij Ziggo te zien is?
|
|
|
||||
|
||||
|
Nope. Wij hebben maar 4 kanalen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Is alleen bij Tele2. Verleden seizoen in de laatste speelronde bij een kennis met Tele2 gekeken, alle 9 wedstrijden waren daar te volgen. Voor dat eredivisie live bestond heb ik zelf jaren tele2 met voetbal gehad. Elke club had zijn eigen kanaal, bijvoorbeeld PSV - Utrecht op 2 kanalen, waarbij dan op het ene kanaal het PSV logo stond en op het andere het Utrecht logo.
Is voor Tele2 ook niet zo moeilijk om er extra streams tegen aan te gooien. |
|
|
||||
|
||||
|
Trouwens niet helemaal waar dat het alleen bij Tele2 is, je kan ook op de website van eredivisie live de wedstrijden volgen. Moet je volgens mij wel los voor betalen.
Edit: kijkcode voor 1 wedstrijd is 6 euro. |
|
|
||||
|
||||
|
Hoor net Umberto Tan op Eredivisie Live zeggen: de wedstrijd van Groningen wordt morgenavond op Eredivisie Live 5 uitgezonden.
Sinds wanneer is er een kanaal 5? Op het zenderoverzicht is er niets van te zien. Wie wet het? JanvdB. P.s ik ben geen FC Groningen fan. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Eredivisie live is niet alleen op Ziggo. Daar zijn maar 4 kanalen gereserveerd, wat in 99% van de tijd voldoende is. Er zijn ook aanbieders die maar 2 kanalen doorgeven. En er is er eentje (tele2) waarvan ik weet dat die alle 9 kanalen kunnen uitzenden indien nodig. |
|
|
||||
|
||||
|
oke, helaas dus niet te zien op Ziggo
ps ik zie net dat ik het onder het kopje van hdtv heb geplaatst, dat was niet de bedoeling ![]() misschien dat het nog verplaatst kan worden?? |
|
|
||||
|
||||
|
Beetje jammer wel. M'n pa had zich al verheugd op Groningen-Den Haag...
Ziggo is de duurste aanbieder van Eredivisie Live, maar heeft niet eens alle kanalen dus |
|
|
||||
|
||||
|
En dat voor € 14,95 ook nog de duurste aanbieder!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Er is zijn maar een paar speelrondes waarbij er meer dan 4 wedstrijden tegelijkertijd worden gespeeld, moet er dan een heel kanaal gereserveerd worden voor die 2 of 3 keer per jaar? En dan moet je ook nog eens net de pech hebben dat jouw club net buiten de boot valt. Daarnaast wordt Groningen - Den Haag om 22:30 in zijn geheel uitgezonden op eredivisie live. Kan je het nog steeds zien. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|