![]() |
|
|
|||||||
| Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
De start van ARD en ZDF in HD is voorzien voor 12 februari omdat dan de Winterspelen in Vancouver van start gaan. Die datum staat al heel lang vast, dus dit is nauwelijks nieuws te noemen. Overigens gaan ARD en ZDF in 720p50 uitzenden, terwijl de beelden vanuit Vancouver wellicht in 1080i60 worden aangeleverd, of anders in 720p60. Dus dat wordt lekker artefactjes kijken ... |
|
|
||||
|
||||
|
Als ziggo ZDF/ARD SD van de sat af mag halen en op het kabelnet plaatsen, waarom zullen de HD versies dan niet mogen?
In die zin Die VRT's (één canvas) worden niet toegevoegd daar ziggo enkel dvb-t verbinding heeft met belgie op dit moment . . . . Laatst gewijzigd door hallotjes; 25 januari 2010 om 22:10 |
|
|
|
|
Citaat:
Technisch is namelijk alles mogelijk, en dan zou Ziggo elke zender ter wereld aan kunnen bieden. Het draait om overeenkomsten, rechten, achterliggende rechten, geld, wet- en regelgeving, juristen..... ect. |
|
|
||||
|
||||
|
Jammer dat Ziggo vooralsnog niet verder komt dan het aanbieden van allerlei Ziggo-gecertificeerde HD-ontvangers en Ziggo-gecertificeerde CI+ Cam-modules voor al dan niet Ziggo-gecertificeerde TV-toestellen, maar dat het qua nieuw HD-zenderaanbod me net iets te stilletjes blijft.
Ik vrees dat we zullen moeten wachten op de voor deze komende zomer aangekondigde vrijgave van de kabelmarkt voordat er weer iets gebeurt. Is er eigenlijk al een poll geweest? Dus welke provider mensen nu zouden kiezen als de kabelmarkt geheel vrij en transparant zou zijn? Wie zou er eigenlijk niet voor Caiway kiezen? Zo niet, waarom dan niet? |
|
|
||||
|
||||
|
De vrije kabelmarkt heeft toch alleen betrekking op het analoge pakket? Wat hebben de komst van eventueel nieuwe HD-zenders daar mee te maken?
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Digitaal wordt concurrentie veel interessanter, want dan hoef je niet per se hetzelfde pakket aan te bieden. Dan kan een concurrent ook zenders aan bieden waarmee Ziggo geen overeenkomst heeft.
|
||||
|
||||
|
ik zou best over willen stappen op caiway vanwege het betere HD aanbod daar, maar ik zit wel met een combipakket bij ziggo (tv-internet-telefoon) en dan vrees ik dat ik alles moet laten vallen en dat is ook weer niet handig. ik denk dat dat bij meer klanten het geval is. dus het is nog maar de vraag of er veel mensen gaan switchen als de kabelmarkt op gaat.
ik ben nu in ieder geval erg teleurgesteld in ziggo omdat ze eerst hard van stapel leken te lopen met HDtv door ned1-2-3 al snel in hd te leveren en te beloven dat rtl en sbs ook in 2009 zouden volgen. daarom ben ik overgestapt van canaldigitaal naar ziggo. maar nu is er na ned 1-2-3 niets meer gebeurt op HD gebied en is het erg stil bij ziggo over de hd-toekomst.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
(Caiway is een kleine speler en wellicht daardoor een verhaal apart.) O ja, betalen moet je wel bij UPC voor dat beetje HD dat ze wel doorgeven. Of de prijs ook in verhouding staat tot het aanbod, is daarbij wel de vraag. Jij bent dus vooral op zoek naar providers met de meeste HD-logo's in hun aanbod, begrijp ik. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Verder worden de overige RTL kanalen niet achtergehouden door UPC zoals jij stelt maar verschijnen ergens in dit kwartaal. Laatst gewijzigd door Apple740; 26 januari 2010 om 17:01 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Verder rijkt het HD-contract dat UPC met SBS en RTL heeft afgesloten, veel verder dan ze nu doorgeven. Ze hebben inderdaad voor de totale pakketten afgesloten. Ze geven nu alleen die HD-zenders door, die een noemenswaardig HD-aanbod hebben. De overige kanalen hebben nog amper HD-aanbod. Vandaar dat "achterhouden". Maar betalen doe je alvast wel. Het HD-pakket kost €13,50 extra + €29,90 activatiekosten en verplichte huur van ontvanger. Wat is daar zo voordelig aan? Laatst gewijzigd door Eduard08; 26 januari 2010 om 17:53 |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|