![]() |
|
|
|||||||
| HDTV Plaats hier nieuwsberichten over HDTV bij Ziggo (Bronvermelding verplicht) |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Vandaag op de 1e dag van 2010 werd het traditionele nieuwjaarsconcert vanuit Wenen in HD uitgezonden. Het geheel zag er zeer fraai en gedetailleerd uit. Een toonbeeld van wat HD te bieden heeft.
Joop van Zijl vertelde in zijn commentaar ook zomaar tussendoor dat het programma in 'HDTV' werd uitgezonden. De NOS begint er dus al melding van te maken.. Hopelijk is dit de aftrap van een mooi HD jaar. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik denk het zelfde wel tot dit jaar het hd jaar gaat worden.
ziggo zal binnekort bekend maken tot ze zenders in hd gaan toevoegen alles op zijn tijd het komt goed. 2010 IS HD, Groetjes, |
|
|
||||
|
||||
|
Gisteravond om 21.25 uur was "Herman Van Veen Zingt" ook in HD. Het zag er prachtig gedetailleerd uit.
|
|
|
||||
|
||||
|
Zag er inderdaad mooi uit... Leek net alsof je echt daar in de zaal zat.
Ik heb hier ook het songfestival in HD, opgenomen van ORF1 HD uit Oostenrijk. Ziet er ook erg mooi uit qua kwaliteit. Hopelijk gaat Vancouver ook haar uitzendingen in HD aanbieden aan de NOS. Zo niet anders aan Eurosport HD... Ben benieuwd.
|
||||
|
||||
|
ARD HD en ZDF HD zullen ook Vancouver in HD uitzenden. Dus mensen die ook schotel kijken hebben een leuk voordeel. Ik denk dat Vancouver het eerste evenement is wat veel Nederlanders via allerlei kanalen in HD kunnen zien.
Verder geloof ik echt dat nog voor het WK er meer HD zenders zullen bijkomen bij Ziggo. Ik weet wel dat de Sbs'en en Rtl'en geen WK uizendingen doen, echter om klanten te winnen voor het WK in HD gaan ze zeker vlak voor het WK een actie doen en dus een groter pakket aanbieden. Lijkt me heel logisch, Ziggo kennende. Het liefst heb ik er dan ook de BBC HD bij in en als het kan de ORF HD. Doe al die Turkse SD kanalen maar weg, dat zijn er veeeeeel te veel. |
|
|
||||
|
||||
|
Tuurlijk biedt "Vancouver" de beelden in HD aan de NOS.
Maar tuurlijk zal de NOS deze niet nemen, dit hebben ze immers al laten weten. Het is namelijk te duur. Het balletje in zuid afrika zal wel in HD komen, maar of er voor de rest nog iets, zoals Tour de France, in HD door de NOS aan sport gedaan wordt kunnen en willen ze ons nog niet vertellen. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Denk niet dat er veel mensen vrij nemen om 's nachts de OS live te volgen(?). Er is een uitzondering mogelijk voor het schaatsen (uit bovenstaande bron): "Bij de keuze speelt het een rol dat een groot deel van de live-uitzendingen in de nachtelijke uren te zien is en dat het aantal kijkers dan lager is dan wanneer de uitzendingen in de middag of avond plaatsvinden. Een mogelijke uitzondering is er in dit geval voor de Olympische schaatswedstrijden. De NOS registreert namelijk de wereldwijde beeldaanvoer hiervan. Dit moet in HD gebeuren." |
|
|
||||
|
||||
|
Ik hoop dat de nos roland garros in hd gaat uitzenden.
|
|
|
||||
|
||||
|
misschien een domme vraag
maar waar kan ik uitvinden welke uitzendingen op nederland 1 2 3 in HD uitgezonden worden en welke niet. |
|
|
|
Het staat helaas voor zover ik weet in nog geen enkele gids...
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|