![]() |
|
|
|||||||
| Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Gert.
2 x dm8000SSCC (OpenPLi) op een Synology ds209+II (2 x 2 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Visiosat bisat) Vouwen voor een goed doel? Distributed Computing Hoe is het weer in 7553? WeatherUnderground |
|
|
||||
|
||||
|
Ik weet niet wat je precies bedoelt, maar het is niet zo dat ze totaal geen uitzending hebben. Die hebben ze wel degelijk.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Volgens mij is dit het beeld van ITV1 als ze nog aan het testen zijn. En dat zijn ze nog waarschijnlijk. Gert.
2 x dm8000SSCC (OpenPLi) op een Synology ds209+II (2 x 2 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Visiosat bisat) Vouwen voor een goed doel? Distributed Computing Hoe is het weer in 7553? WeatherUnderground |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Wat dacht je bv van de volgende link?: http://www.itv.com/channels/hd/weekl...e/default.html Dus over pakweg een half uurtje moet er weer wat te zien zijn. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
>Sunday 27th December >3.15pm The Scorpion King >9pm MP: The Holiday Tsja, ik weet niet waar ze op staan te wachten. Gert.
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Je zou kunnen veronderstellen kosten (ITV zit op zwart zaad) maar is het uitzenden van een testdia dan zoveel goedkoper dan integraal SD? Of deelt men deze frequentie met een andere zender? Ik weet het niet. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Gert.
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Het toevoegen van BBC HD aan zo'n pakket kan wel omdat BBC HD de normale BBC programma's soms simultaan met de normale BBC zenders (1 en 2) uitzendt, soms ook later en soms zelfs een ander programma biedt. BBC HD biedt dus het grootste deel van de tijd een programma dat op dat moment niet op één van de andere BBC-zender te zien is. Daarmee is het inhoudelijk een gedeeltelijk ander kanaal en zou daarom dus in het HD-pakket kunnen.
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||