![]() |
|
|
|||||||
| Overige onderwerpen Discussies over onderwerpen die niet specifiek iets met Ziggo te maken hebben |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Naast Caiway heeft Kabelnet Veendam BBC HD aan hun HD pakket toegevoegd. Deze is te vinden op Kanaal 117 zonder extra meer kosten.
![]() ZIGGO HOE LANG MOETEN WIJ NOG WACHTEN ??? Laatst gewijzigd door Humaxfan; 25 december 2009 om 04:48 |
|
|
||||
|
||||
|
Vanwaar die enorme haast? Volgens mij is Ziggo volop bezig met van alles m.b.t. hd, maar zij hebben het niet voor het zeggen. Caiway en Veendam zijn maar kleine spelertjes, Ziggo is uiteraard een ander verhaal.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb absoluut geen haast. Maar zal graag zien dat Ziggo BBC HD toevoegt aan het HD pakket. De commerciële zenders kan me niet zoveel schelen die zenden 95 % toch niet uit in HD. Dat is bij BBC HD dan wel weer zo. En Ziggo heeft er een jaar geleden ooit over gehad. Maar nu blijft het wel heel erg stil rond om HD. En als kleine spelers op de markt een over een komst kunnen sluiten met BBC dan kan ziggo dat zeker. En gratis hoeft het niet, Ziggo kan het toevoegen aan het HD pakket van 3.95 dan krijgt dit pakket ook meer waarde.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik snap niet dat je begint over dat sullige HD-pakket. Dit is content dat voor iedereen beschikbaar moet komen anders wordt HD nooit wat. Wie gaat er nu zo'n sullig extra pakket bij doen om dezelfde content in net iets scherper beeld te zien, ik niet niet in ieder geval.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
En dat je voor de comercielle zenders niet extra wil betalen snap ik. Want die leveren 95% van hun HD in geupscalde sd formaat. BBC HD biedt dan wel werkelijk 100% HD content aan. Liefst wil ik BBC HD ook voor FREE Maar als het alleen mogelijk is voor een betaal pakket dan heb dat er voor over. En meerderen met mij. Laatst gewijzigd door Humaxfan; 25 december 2009 om 14:01 |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
BBC HD is voor iedereen met een kleine schotel te ontvangen op de Astra 2 satelliet.
Hij zendt ongecodeerd uit. Je hebt dan ook gelijk Luxe tv HD erbij. Die is ook ongecodeerd. |
|
|
||||
|
||||
|
Bij het woord "schotel" kun je de kwalificatie "kleine" beter weglaten.Voor Astra2 kun je het best minimaal 80cm nemen. En: in de toekomst zullen er voor het VK namelijk ook meer spotbeams gaan komen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Gert.
2 x dm8000SSCC (OpenPLi) op een Synology ds209+II (2 x 2 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Visiosat bisat) Vouwen voor een goed doel? Distributed Computing Hoe is het weer in 7553? WeatherUnderground |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Wel is op sommige ontvangers ITV1-HD ook te ontvangen, maar die zendt ongeregeld uit. |
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|