![]() |
|
|
|||||||
| HDTV Plaats hier nieuwsberichten over HDTV bij Ziggo (Bronvermelding verplicht) |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
|
Begrijp niet waarom de HD kanalen van Ned 1-2-3 op 1-2-3 staan en Eurosport HD niet op 20 staat. (zit nu eurosport SD met dat brakke 4:3 beeld !)
Anoniem , heb jij daar een verklaring voor ? Waar blijven de rest van de HD zenders zoals de RTL 's / SBS, Animal Planet HD, BBC-HD, ARD/ZDF HD, MTV-HD, Het Gesprek HD enz. |
|
|
||||
|
||||
|
Nederland 1, 2 en 3 HD zijn zogenaamde simulcast uitvoeringen die exact dezelfde programmering hebben als Nederland 1, 2 en 3 SD. Eurosport HD is niet de simulcast uitvoering van de SD versie van Eurosport. De programmering is niet exact gelijk van deze twee Eurosport kanalen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Niet simulcast???
Ik heb nog geen enkel verschil tussen de 2 kunnen vinden... Behalve het SD/HD verschil.. volgens mij is de programmering wel exact hetzelfde als de gewonen eurosport (ik heb hem zelf verplaatst naar 20) heb je anders een voorbeeld van de afwijkende programmering? |
|
|
||||
|
||||
|
's nachts zodra de uitzending afgelopen is en tel sell begint op eurosport sd heeft eurosport hd een andere uitzending. Voor de rest is het doorgaans gelijk. In hoogst uitzonderlijke gevallen zit er een verschil in.
Volgens Ziggo valt de zender overigens wel gewoon in de simulcast catogerie en wordt daarom juist in het basis pakket meegegeven. |
|
|
||||
|
||||
|
Dat bedoel ik ! Kan gewoon dus naar plekje 20. Nu de RTL's en SBS HD zenders, BBC-HD, ARD/ZDF HD, MTV-HD, Animal Planet HD, Het gesprek HD, BRT-HD en dan zal dit enorme boost geven voor de verkoop van FULL-HD TV's !
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik wel. Het gebeurt niet zo vaak, maar ze hebben een enkele keer wel eens verschillende programmering.
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|