• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo , ik heb al eerder geschreven dan met een component kabel aansluiting
het probleem weg is , men zegt dat met deze aansluiting het beeld minder is
maar dat kan ik niet zeggen ik zie geen verschil , je moet wel een goeie kabel pakken .
Het probleem zit puur alleen in de hdmi overdracht naar de tv.
Met component werkt dat anders.
Ik zou zeggen probeer het gewoon,en met straks met hd zenders is het beeld kraak helder 123 is al hd einde dit jaar ook de rest van de nederl zenders.

gr roxy.

Component is echt beduidend slechter, kijk maar eens naar de menu's. Echt minder scherp.
 
Is dan toch gek hier is er geen opvalend verschil te zien gelukkig.
Maar dat groene beeld wordt je ook moe
meschien ligt het aan de soort tv , heb een sony bravia full hd tv.

Had je hier graag mee geholpen maar dan moet je een andere oplossing vinden.
als iemand die heeft hoor ik het ook graag.

gr roxy.
 
Net met de helpdesk van Humax gebeld, ik heb steeds vaker last van een groen beeld dit met oa LG plasma LG-42PQ2000 maar ook met vorig scherm een Sony lcd-TV de KDL-32L4000 had ik er al last van.(ook andere hdmi kabel geprobeerd)
Humax gaf aan dat het aan de lcd/plasma lag en ik die maar moet upgraden met een nieuwe firmware. Er zal geen oplossing komen in een nieuwe firmware voor de Humax gaf ze aan? Groene beeld is makelijk weg te krijgen door via input te switchen naar bv analoog signaal en weer terug, maar wordt er wel een beetje moe van (mijn vrouw en kinderen helemaal :cry:).

Hallo michel,

Dit probleem heb ik de eerste 7 maanden totaal niet gehad. Nu is het er en wordt met de dag erger! :evil:
Voordat het beeld bij mij naar groen overslaat, flakkert het beeld een poos heel storend.
Als Umax niet anders kan reageren dan als ze bij jou gedaan hebben, moeten we maar allemaal overstappen naar een ander merk (als dat er is...). Bij arrogantie van de macht wil dat wel eens helpen:!:. Maar voorlopig blijven we maar de aangedragen adviezen van de forumleden uitproberen.:oyeah:

Groeten,
macsas
 
Is dan toch gek hier is er geen opvalend verschil te zien gelukkig.
Maar dat groene beeld wordt je ook moe
meschien ligt het aan de soort tv , heb een sony bravia full hd tv.

Had je hier graag mee geholpen maar dan moet je een andere oplossing vinden.
als iemand die heeft hoor ik het ook graag.

gr roxy.

Hallo Roxy,

Ik heb ook een Sony Bravia, maar de eerste 7 maanden heb ik totaal geen last gehad van het groene beeld. Maar bij mij flakkert het eerst ook nog eens zeer storend voordat het groen overslaat.
Volgens mijn conclusie naar aanleiding van een reactie van Umax gedaan aan Michel moeten we maar op een ander merk TV overstappen.:roll:

Groeten,
macsas
 
Is er misschien niet een (onaangekondigde) automatische update geweest ofzo omdat velen nu opeens problemen krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
groen scherm

Hallo,

Ik had ook al zo'n vermoeden. Heeft iemand zitten prutsen?

Groeten,
macsas
 
Is er misschien niet een (onaangekondigde) automatische update geweest ofzo omdat velen nu opeens problemen krijgen?

Kijk in Menu > Status > Status, en daar vind je de software versie. Bij mij is het HDPXCIR 1.00.01 van 12 dec 2008. Geen nieuwe versie dus.
 
Ik wou even melden dat ik er vandaag voor de eerste keer last van heb.
Eerder NOOIT een groen beeld gezien, zelfs niet heel even (en ik heb de Humax nu een maand of 4 denk ik).
Ik hoop wel dat dit de eerste en laatste keer was, want vrolijk wordt je er niet van.
 
Gisteren was mijn scherm groen toen ik de humax aanzette. Het lag niet aan de hdmi kabel. In en uit standby hielp niet. Pas nadat ik 'm uit had gezet en weer aan deed ie het weer normaal. Anderen ook dit probleem gehad?
 
Gisteren was mijn scherm groen toen ik de humax aanzette. Het lag niet aan de hdmi kabel. In en uit standby hielp niet. Pas nadat ik 'm uit had gezet en weer aan deed ie het weer normaal. Anderen ook dit probleem gehad?

Lees even een stukje terug, dan kom je o.a. mijn bericht tegen (ca 13 berichten terug) waar exact hetzelfde genoemd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan