• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.v.riel

Forum Gebruiker
Berichten
81
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De hinderlijke herstarts van de Humax IPVR-9200C komen weer regelmatig voor.
En altijd op het hele uur.
Jammer dat deze topic is verdwenen uit het forum, misschien wel opzet ????
Ik hoop dat Humax nu snel is komt met een oplossing, want een half jaar reboots is ook niks.
 
Jammer dat deze topic is verdwenen uit het forum, misschien wel opzet ????
Eh... dat topic heeft nooit op dit forum gestaan, dus is het ook niet met opzet verwijderd. :wink:

Misschien dat het op het oude TV-Home forum stond, maar wij mochten/konden de bestaande topics die daar stonden niet naar dit nieuwe forum exporteren. Dus is het goed dat je voor lopende zaken even een nieuw topic hier opent, dan wordt het wel weer opgepikt verder en blijft het onder de aandacht.
 
Ik heb hier dezelfde pvr, en de laatste reboot kan ik me geeneens herinneren...
 
Ikke wel, maar vind het niet zo storend. Zelfs een opname loopt gewoon door na een reboot en het komt bij mij niet zo vaak voor. Maar het zou niet mogen eigenlijk, die reboots.

Gert.
 
De hinderlijke herstarts van de Humax IPVR-9200C komen weer regelmatig voor.

Hier ook hetzelfde probleem met de herstarts.

Tijdens het afspelen van een opname herstart hij regelmatig. Het nadeel is dan dat je moet zoeken waar je was gebleven met kijken. Hij maakt dan geen automatische bookmark aan.

Ook tijdens het live kijken van een zender herstart de Humax. Het blauwe scherm verschijnt dan.
 
Wordt hij soms erg warm (slechte ventilatie) bij sommigen en reboot hij dan? Of heeft temperatuur er niets mee te maken?
 
Wordt hij soms erg warm (slechte ventilatie) bij sommigen en reboot hij dan? Of heeft temperatuur er niets mee te maken?

Heeft niks met temperatuur te maken zoals boven al vermeld doen de reboots zich bijna altijd voor op hele uren en het maakt niet uit of er een opname loopt of dat je live aan het kijken bent.
Dit is wat Anoniemer er over schreef op het TVHome forum

"Ja, we hebben intussen meerdere registraties kunnen maken van het fenomeen.
Humax is de loggings aan het onderzoeken. Aan de hand van verschillende software versies, waar me getest is denken we ook dat we de mogelijke oorzaak geindentificeerd hebben. Humax moet dit nog bevestigen/verifieren en hiervoor een fix maken. Het wachten is dus nog op een versie met de benodigde bugfix(es) die we opnieuw kunnen testen."
en later dit

"wij hebben wel een vermoeden, maar dit is/kan nog niet bevestigd worden door Humax. Zodra we een nieuwe test release hebben kunnen we wellicht aantonen of de oplossing effectief is gebleken. Voor de goede orde, er is geen echte bug gevonden, er zijn alleen vermoedens naar de mogelijke oorzaak op grond van de loggings die we met speciale software hebben geregistreerd."
/HB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan