• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zender Zone Reality

Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

quasi

Sinds de recente wijziging van het DTV netwerk kan ik de zender Zone Reality niet meer ontvangen. Getoond wordt de inmiddels tot irritatie leidende boodschap PREVIEWPERIODE VERLOPEN.

Alle herstelpogingen zijn ondernomen (waaronder het terugzetten van de fabriekspecificaties voor de decoder Samsung 360).

Helpdesk (benaderd via het contactformulier) geeft alleen het standaard antwoord en gaat totaal niet in op wat ik meld.
Klantenservice (telefonisch) staat je vriendelijk te woord maar geeft alleen de bekende riedel standaard antwoorden.

Ik krijg nu de indruk dat bij de wijziging van het netwerk de zender Zone Reality bewust of onbewust uit het standaard/basis-pakket verwijderd is.

Heeft iemand ook alleen het basispakket en kunt u de betreffende zender (nr 132) wel ontvangen?

PS: alle overige zenders worden goed ontvangen.

Alvast bedankt voor een reactie.
 
ik heb hier vorige week ookal over gebeld en ze hebben me eerst de decoders naar de fabrieksinstellingen terug laten zetten. Maar daar zat het niet in. Ze zouden het gaan opnemen met de technische dienst maar heb tot opheden niks meer gehoord.
 
Hebben jullie beiden een Samsung 360 en werkt dit kanaal met alle andere ontvangers wel normaal ?? Zijn er mensen die wel al omgezet zijn die dit kanaal wel normaal ontvangen ?

Volgens het lijstje van het basispakket op de Multikabel site zou deze zender gewoon in het basispakket moeten zitten.

(en zelf kan ik het nog niet checken omdat ik pas volgende week overgezet wordt en trouwens ook geen basispakket-only heb)
 
CeeS zei:
Hebben jullie beiden een Samsung 360 en werkt dit kanaal met alle andere ontvangers wel normaal ?? Zijn er mensen die wel al omgezet zijn die dit kanaal wel normaal ontvangen ?

Zowel op de Samsung 360 als de Nokia ontvanger is deze zender niet te ontvangen (E19 foutmelding). Alle andere zenders werken goed (wel zit de arabische aljazeera in het pakket i.p.v. de engelse versie). Per mail vorige week dit bij Multikabel gemeld, antwoord luide, dat dit per 1 september komt.
 
Bedankt voor de reacties. Gelukkig ben ik dus niet de enige.

Voor de switch van het DTV-net is de zender goed ontvangen. Daarna niet meer.

En Multikabel blijft ontkennen dat het aan hen ligt en geeft uiteraard de schuld aan de klant en de decoder.
 
ik heb een samsung 850 pvr en een samsung 9401 en op beide het probleem aanwezig en voor de rest geen problemen aanwezig
 
sinds gisteren word het kanaal weer doorgegeven op mijn beide decoders
 
De zender is weer te ontvangen. Bedankt voor alle reacties.

De helpdesk van Multikabel stuurde op 21 augustus een mailtje met o.a. de volgende tekst:

Onlangs stelde u ons een vraag betreffende digitale televisie.

Wij hebben inderdaad meer meldingen gekregen van dit probleem.

Wij gaan dit nog onderzoeken en zodra wij meer weten,, ontvangt u nog bericht van ons.

Het "nadere bericht" moet ik nog steeds ontvangen. Maar ja, het probleem is opgelost en daar ging het om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan