• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Meerdere smartcards definitief, goed nieuws voor AlphaCrypt CI-modules voor DTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om de discussie weer eens wat op te laaien. Welke zenders zitten momenteel op de 396MHz stream? (Network ID 1111, Ziggo Brabant Limburg)
Ik heb vandaag namelijk de gok toch gewaagd vanwege dit nieuwsbericht, en een AlphaCrypt gekocht. Ik wist van het 396 probleem en weet ook dat dit naar alle waarschijnlijkheid wegens Sony's laksheid nooit opgelost zal worden. Erg stom, want tegenwoordig oriënteren veel mensen zich alvorens ze een TV kopen, als men vervolgens ziet dat Sony op zo'n slechte manier omgaat met een niet volledig functionerend product, denk ik niet dat dit aan hun reputatie ten goede komt. Anyways, ik wijk van het punt af.

Op het eerste gezicht mis ik de volgende zenders:
Sport1
Animal Planet
Comedy Central
MTV
TMF
Eurosport 1 (2 heb ik wel)

Enige kans dat Ziggo bij een volgende grote herziening Comedy Central en Sport1 van die vervelende 396 af haalt:P? Ik mis Family Guy:mrgreen:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
smardcarts

even een vraag weten ze bij ziggo wanneer het dan wel gaat gebeuren dat je met meerdere smartcards kan gaan kijken
ze beloven elke keer wat anders maar elke keer word het ook uitgesteld
wanneer gaat er nu wel is iets goed of komen ze na
ben bang voor de toekomst van ziggo zeker wat betreft de open kabel en de ongunste finaciele tijd
dan moet ziggo ook gaan inkrimpen dus word er nog minder gedaan
weet zeker nu de kabel open gaat dat er kabelberijven zijn die nu al veel
verder zijn dan ziggo
en ooklet op glasvezel heb dit in een glasvezelhuis bekeken is echt top
zeker ook op digitale hdtv
zoveel nieuws heeft ziggo ook nooit te melden kijk op teletekst staat al maanden hetzelfde zeker voor zo n bedrijf met zoveel leden
is tijd dat de kabel open gaat
worden ze misschien wakker
 
even een vraag weten ze bij ziggo wanneer het dan wel gaat gebeuren dat je met meerdere smartcards kan gaan kijken
ze beloven elke keer wat anders maar elke keer word het ook uitgesteld

Het blijft inderdaad weer opvallend stil wat betreft deze kwestie.

Maar misschien wordt het wel gewoon (stilletjes) afgeblazen?

Sat4all: Re: Brief van Ziggo
p750mmx zei:
Volgens een medewerker (vandaag gesproken) was de gekozen methode te fraude gevoelig. Ik kreeg niet het idee dat dit op korte termijn opgelost zou worden.
 
smardcart

ze zeggen maar steeds uitgesteld
laat ze nu toch is duidelijk wezen
snap niet dat wij als lid van ziggo maar dit pikken ze hebben toch ons toch nodig
tenslotte betalen we al genoeg
vandaar de dikke winst die ze dragen
kunnen ze vast de directeur weer een dike bonus voor geven
 
Begreep vorige week nog van een medewerker dat ik vanaf 1 maart mijn kaarten kon koppelen.... is dit niet meer zo? (of zit er misschien verschil in gebied blauw en oranje wanneer dit geld? zit zelf in blauw)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan