• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

na migratie werkt webmail inbox niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dingetje!

na migratie werkt webmail inbox niet meer [opgelost]

Sinds de @home -> Ziggo migratie zie ik geen mails meer in mijn inbox als ik inlog via webmail https://webmail.home.nl/

Als ik een test mailtje naar mezelf stuur gaat dat wel weg, maar komt niet aan? Als ik een email forward instel, bijv. naar mijn gmail adres, dan komen ze wel aan op de forward, maar zie ik niks in de inbox. Andere mail adressen die ik op dit account heb aangemaakt werken wel, alleen het hoofdaccount dus niet. Voor de migratie werkte het hoofdaccount ook.

Raymond, enig idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi!

Sinds de @home -> ziggo migratie zie ik geen mails meer in mijn inbox als ik inlog via webmail https://webmail.home.nl/

Als ik een test mailtje naar mezelf stuur gaat dat wel weg, maar komt niet aan? Als ik een email forward instel, bijv. naar mijn gmail adres, dan komen ze wel aan op de forward, maar zie ik niks in de inbox. Andere mail adressen die ik op dit account heb aangemaakt werken wel, alleen het hoofdaccount dus niet. Voor de migratie werkte het hoofdaccount ook.

Raymond, enig idee?

Private message me even wat gevens zoals e-mail adres enzo.

Bye,
Raymond.
 
PB verstuurd, alvast bedankt :thankyou:
 
Het werkt nog steeds niet. Enig idee?
:giveup:
 
Raymond is weg gepest geloof ik, dus wie moet ik nu benaderen om dit eens uit te zoeken? De help desk wil ik hier niet voor bellen, dit is duidelijk iets voor tweede lijns, dus iemand die er wèl verstand van heeft.

Voor alle duidelijkheid:

kan wel emails versturen via webmail
inbox van webmail blijft leeg, maar forward komt wel aan
heb geen problemen op afgeleide (sub) accounts
 
Zolang de forward aanstaat zullen ze zowieso niet in de inbox komen (er wordt geen kopie achter gelaten)

Als het dan ook nog steeds niet werkt laat het even weten. Mogelijk heb ik later deze week tijd om dit te onderzoeken...
 
Bedankt voor de reactie. Ik heb de forward weer uitgeschakeld en nu werkt het weer. Vreemd, want ik weet zeker dat het eerst niet werkte en toen heb ik die forward maar aangezet zodat ik in ieder geval de mails binnen zou krijgen.

Anyway, case closed!
:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan