• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

M750C overleden ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jazeker / ik ken rdp uit het vorige forum .

@ rdp gewoon die box opsturen en kijken wat ze kunnen doen voor je .

Waarschijnlijk is de garantie ondertussen al wel verstreken. Gezien RDP aangaf dat de box in oktober 2007 aangeschaft is en we ondertussen december 2008 zijn.
 
Mijn M750c staat inmiddels op marktplaats.:giveup:

Het was in potentie een mooi apparaat, maar helaas zitten er teveel beperkingen aan de box en is de support vanuit Siemens belabberd en daarbij is ie heel gevoelig voor wijzigingen in het Ziggo netwerk.....
 
Net als menig ander geef ik de Siemens op. Op papier inderdaad een geweldig apparaat maar in de praktijk... Ik wilde hem op Marktplaats zetten maar voordat ik dat kon doen: snel knipperende (middelste) LED en geen enkele reactie meer. Blijkbaar ook overleden? Weet iemand van jullie al wat dit kan zijn? Het resetten middels de stekker snel er in en er uit doen werkt niet (of ik doe het verkeerd). Voor donoronderdelen beschikbaar alhoewel ik nog garantie zou moeten hebben dus het ding maar ga opsturen naar Siemens.
 
Net als menig ander geef ik de Siemens op. Op papier inderdaad een geweldig apparaat maar in de praktijk...
Voor mij blijft het, als je de beperkingen een beetje kent, toch nog een fijn bruikbaar apparaat.
Opnames maken (USB) doet het apparaat in ieder geval wel zeer betrouwbaar en sinds de laatste Ziggo problemen hier gelukkig ook geen noemenswaardige problemen meer gehad.

Ik wilde hem op Marktplaats zetten maar voordat ik dat kon doen: snel knipperende (middelste) LED en geen enkele reactie meer. Blijkbaar ook overleden? Weet iemand van jullie al wat dit kan zijn? Het resetten middels de stekker snel er in en er uit doen werkt niet (of ik doe het verkeerd).
Voor donoronderdelen beschikbaar alhoewel ik nog garantie zou moeten hebben dus het ding maar ga opsturen naar Siemens.

Normaal gesproken moet je 3 maal achter elkaar, met korte pauze ertussen, de stroom eraf halen. Hierna zou de Siemens moeten recoveren/resetten.
Echter het snel knipperende LED belooft niet veel goeds.
Toch blijkt Siemens de apparaten nog zonder veel problemen te repareren lees ik.
 
De laatste paar maanden gaf de Siemens regelmatig foutmeldingen tijdens het zappen en bleef het beeld op zwart (NL1, NL2, NL3 en RTL4 leken wel 'bereikbaar'). Foutcodes weet ik niet meer, de laatst getoonde was volgens mij E48-32 (staat ook elders op het forum, bij mij hielp de zenders opnieuw installeren, helaas een dag later het knipperende LED-probleem).
Destijds vond ik vooral de netwerkmogelijkheden interessant. Juist die bleken niet betrouwbaar. Opnemen met USB ging wel goed na de tips op het forum. Uit angst voor mislukkende opnames deed ik niets anders dan opnemen. En zo gebruik ik uiteindelijk weinig van de features die wel worden beloofd. Een firmware-update via het systeemmenu begint maar eindigt in een melding dat ie de downloadstream niet kan oppakken. Hopeloos...
Ik vestig mijn hoop op de service en hoop dat ik een volledig werkend exemplaar retour krijg. Ik houd jullie op de hoogte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan