• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff sinds een paar dagen hangt de Cisco zo'n beetje elke dag zodra ik de EPG oproep om een opname te programmeren.

Achtergrond zwart, kleine beeld rechtsboven blijft stilstaan en het geluid loopt door. Het enige dat helpt is de stekker eruit... En dan bedenk je weer dat het toch handig zou zijn als er gewoon een aan-/uit-knop op zou zitten...

Een reset naar de fabrieksinstellingen heeft helaas niet geholpen :(

Kan die stabiliteitsupdate van de firmware niet wat eerder dan eind november komen alstublieft?
 
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Ik heb hetzelfde probleem en ik ben overgaan om ieder avond voor ik naar bed ga de stekker eruit en de volgende dag er weer in. Bij mij help het tot nu toe Groet Cor van Dijk
 
Ik heb hetzelfde probleem en ik ben overgaan om ieder avond voor ik naar bed ga de stekker eruit en de volgende dag er weer in. Bij mij help het tot nu toe Groet Cor van Dijk

Ja maar daar heb je geen PVR voor natuurlijk. Ik ben benieuwd of de eerste komende update hier verandering in gaat brengen. Ik heb ook al gelezen van testen op het netwerk. Ik hoop niet dat dat waar is, je gaat toch niet op een commercieel netwerk wat in bedrijf is en waar dus je klanten voor betalen testen uitvoeren waardoor er dingen fout gaan? Ik ben zelf systeembeheerder maar zal nooit op het netwerk waarop gewerkt wordt een test uitvoeren, daar heb je andere mogelijkheden voor.
 
vastlopende cisco decoder

Dag allemaal, newbie hier :roll:

Ik heb sinds 2 maanden interactieve TV van Ziggo. De door ziggo geleverde cisco decoder loopt regelmatig vast. Ik las op diverse foras dat het hier een structureel probleem betreft. Ik zie een hoop gemauw maar eigenlijk nergens wat klanten doen om ziggo in gebreke te stellen, of beter nog wat ziggo doet om dit binnen redelijke termijn op te lossen. Mijn klacht werd door de helpdesk afgedaan als zou ik het apparaat binnen garantie moeten terug sturen bla bla bla.

Mogelijk heb ik iets gemist en zijn zaken wel bij iedereen in beeld?

Oke fill me in!

Cheers
 
Het is natuurlijk niet voor niets dat deze decoder binnen een paar maanden van 400, nu voor 99 euro bij een alles-in-1 pakket wordt geleverd. Daar is maar 1 reden voor....... de 1e generatie probleemdecoders voor ITV van Ziggo moeten zsm weg.

Ze moeten er vanaf!

Er zijn inderdaad tal van mensen die problemen ondervinden met de stabiliteit van deze ontvanger. Ziggo verkoopt het restant nu voor weinig en komt dan waarschijnlijk vandaag of morgen met een nieuwe generatie......

Garantie is leuk, en zal er zeker gebruik van maken. Maar als alle decoders instabiliteits-problematiek hebben, is een omruil ook niet een oplossing.
WSat dan is de kans dat het probleem zich wederom voordoet groot

Daarbij komt wel kijken dat ziggo jou een door hun gecertificeerde intvanger leverd, het apparaat moet dus kunnen waarvoor hij bedoelt is, als dit niet het geval is, hebben ze je een niet deugelijk product verkocht.

En kun je aanspraak maken op een alternatief, het enige probleem is daarweer bij dat ziggo hier waarschijnlijk niet aan mee gaat werken zonder de nodige procedures.
 
Fijn om te horen dat het nu een stuk beter gaat.

Kleine update: We blijven zowel intern als met Cisco zoeken naar verbeteringen in het netwerk om dergelijke problemen te voorkomen.

De decoder wordt uiteraard ook binnenkort weer geupdate (eind oktober/ begin november).
Beste Infje,
Wat is Ziggo allemaal aan het doen? Het is een tijdje goed gegaan, maar sinds zaterdag weer problemen. Als ik naar EPG ga, zwart scherm enz. (het gebruikelijke). Dus Cisco maar weer uit en aanzetten en dan doet ie het weer. Zondag: 2x vastgelopen, maandag 1x. Ik word hier een beetje iebel van. Dit kan toch niet voor zo'n duur apparaat.
Ik hoop echt dat de decoder snel geupdate wordt en dat we daar dan ook bericht van krijgen dat e.e.a. geregeld is.... Lijkt me niet meer dan redelijk van Ziggo na alle problemen. En dan de mensen die hun probleem niet kenbaar maken via dit forum (of misschien niet eens weten dat het er is...).

Ik hoop echt dat het snel opgelost is...
Groet,
Johan Kooij
 
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Het probleem met de Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD heb ik ook bij Radar aangekaart en nu kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ze mij gaan bellen. Dus afwachten maar. Als ik het goed heb gelezen zal de update pas eind november komen en niet eind oktober 2009 :?::?::?::?::oyeah:
 
Het probleem met de Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD heb ik ook bij Radar aangekaart en nu kreeg ik een mailtje van Ziggo dat ze mij gaan bellen. Dus afwachten maar. Als ik het goed heb gelezen zal de update pas eind november komen en niet eind oktober 2009 :?::?::?::?::oyeah:

Beste Cor,

hou je ons op de hoogte???

Johan
 
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD

Ik zal jullie op de hoogte houden als een en ander is gebeurd Groet Cor :?::?::?::sleep::sleep:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan