• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo homepage niet bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan nu de site niet meer bereiken wordt bij de dag erger wat is er bij Ziggo z'n website loos
 
Wel weer bereikbaar maar nog steeds laad deze site zeer traag tov alle andere sites die ik bezoek.
 
Site laadt supersnel, misschien omdat het komt dat de 'nieuwsfeed' nu ontbreekt, denk dat dat het euvel is waarom de site af en toe en soms helemaal niet bereikbaar was.
 
Dit staat er onder postcode 7812
Maar die storing loopt al veel langer.

Groepsstoring
sinds dinsdag 15 september 09.17 uur
Op dit moment is er door een storing, de website www.ziggo.nl slecht bereikbaar. Hierdoor kunt u mogelijk geen gebruik maken van de diensten zoals o.a. Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
 
Dank voor de info
Dit staat er onder postcode 7812
Maar die storing loopt al veel langer.

Groepsstoring
sinds dinsdag 15 september 09.17 uur
Op dit moment is er door een storing, de website www.ziggo.nl slecht bereikbaar. Hierdoor kunt u mogelijk geen gebruik maken van de diensten zoals o.a. Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
 
Hier in Kerkrade (6462 - @Home)
geen problemen meer..:pompom:

Was het maar allen de ziggo-site.(kan ik wel zonder)
Sinds m'n nieuwe modem heb ik heel vaak "verbinden met www.weet ik wat" , wachten op ..................
gevolgd door een time-out.
Dan gaat het weer dagen goed en dan is het weer raak.
Leuk zo'n snelheidsverhoging op deze manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan