Pagina's.

Status
Niet open voor verdere reacties.

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.042
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Bij sommige discussie's zie je af en toe "(
multipage.gif
1 2 3 ... Laatste pagina)".
Zou er bij deze optie ook een link naar 'alle pagina's' oftewel alles (zoals
bij sat4all) kunnen staan? 'Laatste pagina' dekt in dit geval de lading niet.
Of is dit een instelling bij de preferences? Ik wil graag alles in 1 pagina onder
elkaar hebben staan.

Gert.
 
Bij sommige discussie's zie je af en toe "(
multipage.gif
1 2 3 ... Laatste pagina)".
Zou er bij deze optie ook een link naar 'alle pagina's' oftewel alles (zoals
bij sat4all) kunnen staan? 'Laatste pagina' dekt in dit geval de lading niet.
Of is dit een instelling bij de preferences? Ik wil graag alles in 1 pagina onder
elkaar hebben staan.

Je kunt je eigen "standaard pagina grootte" kiezen bij je opties. Dat kun je tot 100 berichten per pagina doen. Is dat voldoende voor je ?
Hele lange discussies van honderden reacties onder elkaar lijken me ook niet echt leesbaar ?

Ik kan eventueel de maximum berichten paginering die nu op 100 staat wel hoger maken zodat je hoger dan 100 kunt kiezen. Laat dat even weten.
 
Je kunt je eigen "standaard pagina grootte" kiezen bij je opties. Dat kun je tot 100 berichten per pagina doen. Is dat voldoende voor je ?
Hele lange discussies van honderden reacties onder elkaar lijken me ook niet echt leesbaar ?

Ik kan eventueel de maximum berichten paginering die nu op 100 staat wel hoger maken zodat je hoger dan 100 kunt kiezen. Laat dat even weten.


Ik zou graag de keuze willen hebben. Ik probeer elke dag de thread's te lezen maar zo af en toe loop ik wel een stuk achter. In dat geval zou ik graag alle antwoorden van een bericht onder elkaar willen hebben. Ik weet, het kost soms wat tijd, maar goed, het is een wensje mijner zijds. Als ik weet dat een thread errug veel reacktie's heeft dan zou ik ook niet voor "alles" kiezen. Maar dan ligt in ieder geval de keuze bij mij.

Gert.
 
Ik heb iets gemaakt waardoor je in een forum-overzicht pagina een 'all' knop erbij hebt, zie bijvoorbeeld hier.

In de topics zelf lukt dit nog niet, daarvoor zijn nog andere wijzigingen nodig in de code, dat komt later wel een keer omdat nu de tijd ontbreekt. Misschien kun je hiermee ook uit de voeten voorlopig.
 
Ik heb iets gemaakt waardoor je in een forum-overzicht pagina een 'all' knop erbij hebt, zie bijvoorbeeld hier.

In de topics zelf lukt dit nog niet, daarvoor zijn nog andere wijzigingen nodig in de code, dat komt later wel een keer omdat nu de tijd ontbreekt. Misschien kun je hiermee ook uit de voeten voorlopig.


Ik zag in het 'Humax' kopje bij:

thread_hot.gif
icon1.gif
Humax Duovisio iPVR-9200C. SDTV twin tuner PVR ‎(
multipage.gif
1 2 3 All)
ArChie
6 oktober 2007 14:43
door orny
110 47.645

inderdaad een keuze "All" bij een berichtengrootte van 110. Ik bedoel maar, dat is wat ik wil, inclusief de keuzes die ik heb. Wat ik ge'past' heb ziet er wat raar uit neem ik aan, maar het geeft wel weer dat het is wat ik zou willen... Ik check wel de komende dagen of dat het is wat ik wil. Thnx!

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan