• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CAIW breidt digitaal zenderaanbod verder uit ??? Triest nieuws voor ziggo abonnees

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rouschop

CAIW breidt digitaal zenderaanbod verder uit


Kabeltelevisieaanbieder CAIW heeft vandaag zijn digitaal zenderaanbod verder uitgebreid. CAIW sterkt hiermee zijn rol als innovatiefste televisieaanbieder verder aan. En het is zeker nog niet de laatste zenderuitbreiding van dit jaar spiegelt CAIW ons voor.


De zenderuitbreiding van vandaag biedt zowel voor de SD als HD kijker nieuwe televisiezenders. Vooral op het gebied van HDTV loopt CAIW veruit voorop in Nederland. Ben je liefhebber van HDTV is het op dit moment bijkans een voorrecht te noemen als je in een gebied woont waar CAIW digitale televisie aanbied. Sinds vandaag zijn er weer drie nieuwe HD kanalen in het zenderaanbod opgenomen. Als eerste geeft CAIW, naast Canal Digitaal, als tweede HD aanbieder in Nederland het gecombineerde HD kanaal van MTV en Nickelodeon MTVNHD door. Hierop zijn de populairste MTV en Nickelodeon series, de grootste muziekevenementen, concerten van de grootste artiesten en videoclips in HD kwaliteit te zien. Rush HD wordt op dit moment door CAIW als eerste in Nederland doorgegeven. Het is een HD zender afkomstig uit de stal van het Amerikaanse VOOM Networks waarop Amerikaanse sporten, waaronder de populaire Nascar races, te zien zijn.




Nouja hier wordt ik toch wel gek van waarom kan het daar wel.... Wij als Ziggo en grootste bereikbaarheid van heel nederland heeft misschien wel de minste HD kanalen beschikbaar voor haar abbonees

Ik heb al jaren lang digitale tv van ziggo. Maar dit nieuws maakt me een beetje jaloers. Ik hoop tot ziggo van dit bericht goed wakker geschroken is en ook kanalen gaat toevoegen al is ziggo nu met andere dingen bezig namelijk alle abbonees 1 prijs te laten. Voor meer Smartcards per huishouden. Dit heeft ook zo zijn voordelen.
 
Nouja hier wordt ik toch wel gek van waarom kan het daar wel.... Wij als ziggo en grootste bereikbaarheid van heel nederland heeft misschien wel de minste HD kanalen beschikbaar voor haar abbonees

Ik heb al jaren lang digitale tv van ziggo. Maar dit nieuws maakt me een beetje jaloers. Ik hoop tot ziggo van dit bericht goed wakker geschroken is en ook kanalen gaat toevoegen al is ziggo nu met andere dingen bezig namelijk alle abbonees 1 prijs te laten. Voor meer Smartcards per huishouden. Dit heeft ook zo zijn voordelen.

zolang hier t forum (en alle overige media) nog vol staat met klachten als ziggo 4 analoge zenders schrapt is t ziggo-publiek blijkbaar nog niet klaar voor de digitale hd-revolutie. CAIW zit door het beperkte analoge aanbod wat beter in de ruimte dan Ziggo...:wink:
 
Potverdomme als wij binnenkort geen nieuwe zenders (HD) krijgen stop ik mijn ********** abbo en neem ik KPN of wat anders die wel een fatsoenlijk aanbod heeft op HD TV gebied!!!!
 
en neem ik KPN

KPN biedt helemaal geen HD-zenders aan, voor zover ik weet. Hun interactieve ontvanger is HD-ready, maar ze leveren geen HD-kanalen (zie hier). Zou je CanalDigitaal moeten proberen.

CAIW zit door het beperkte analoge aanbod wat beter in de ruimte dan Ziggo..

Het één houdt zeker verband met elkaar. Voor de één (de HD-fan) is CAIW geweldig, voor iemand die analoog wil kijken juist vreselijk. En het opofferen van analoge zenders voor digitale pakketten, we hebben gezien wat voor reacties dat oproept. Het is jammer dat Ziggo geen uitspraken kan doen over hoe het staat met het verwerven van extra HD-kanalen, maar beter niks zeggen dan wel en dat het dan niet lukt/wat langer duurt.
 
het wordt tijd voor dat het kabelnetwerk open gesmeten wordt..... dan hoeven we ziggo niet meer aan te sporen want dan gaan ze zelf wel mee, en zoniet, dan stappen we over. nu verliezen ze haast geen klanten omdat we niet over kunnen stappen.......... ziggo, doe je ogen open, want belofte maakt schuld, ziggo zou naar de klant luisteren, dan doen ze ook wel, het is alleen zo fustrerend dat ze er niks mee doen, juist als grootste kabelboer moet je toch voorop lopen..........?

Wat heeft ziggo nu voor een HD pakketje, dat is leuk om mee te beginnen om te starten als kabelboer, maar het is echt bij het trieste af. Dat dit kansloze aanbod niet uitgebreid wordt......

OPEN HET KABELNET EN DE CONCURRENTIE DAARDOOR!
 
[speculatie]

het wordt tijd voor dat het kabelnetwerk open gesmeten wordt....
Hm ik durf me de ellende niet voor te stellen die het oplevert als die bandwijdte door alle providers moet worden gedeeld. Dat zal de bandwijdte-intensieve HD-zenders niet ten goede komen.
[/speculatie]

nu verliezen ze haast geen klanten omdat we niet over kunnen stappen
Digitenne, CanalDigitaal, tv over internet...

Het aanbod is natuurlijk in vergelijking wel heel beperkt, het is jammer dat men van Ziggo niet te horen krijgt waaróm dat nu nog zo is.

Overigens las ik zojuist een post van Saywhat die ik even wil citeren:

Zoals al heel vaak vermeld is de openstelling over het analoge signaal, staat dus volledig los van elk HD ding...

Kortom, open kabel of niet, het zal geen verbetering opleveren in het HD-aanbod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik probeer het nog een keer

Aan alle Ziggo medewerkers op dit Forum

Wat zijn de toekomst plannen van Ziggo voor wat betreft HD

Waarom kan Caiway dit wel en het veel grotere Ziggo niet?
Of blijft het HD pakket zoals het nu is?

Raar he, dat HD niet echt wil doorbreken!
 
Let maar op, als de nederlandse publieke zenders en de nederlandse commerciële zenders volgend jaar overgaan op HDTV dan komt er een apart HD-pakket waarvoor dan nog eens extra voor betaald moet gaan worden t.o.v. het SD-pakket. Nu zijn er nog geen nederlandse HD-kanalen genoeg om ons dit te kunnen flikken.
 
Let maar op, als de nederlandse publieke zenders en de nederlandse commerciële zenders volgend jaar overgaan op HDTV dan komt er een apart HD-pakket waarvoor dan nog eens extra voor betaald moet gaan worden t.o.v. het SD-pakket. Nu zijn er nog geen nederlandse HD-kanalen genoeg om ons dit te kunnen flikken.
Je betaalt nu toch al €3,95 voor je HD-pakket? Waarom zou dit anders gaan dan? Gelijk weer woorden als: 'te flikken'. Als men een boek over 'onjuiste speculaties en de gevolgens daarvan bij Ziggo' eens ging maken en uitgeven, damn, een bestseller.
 
.Overigens las ik zojuist een post van Saywhat die ik even wil citeren:

Zoals al heel vaak vermeld is de openstelling over het analoge signaal, staat dus volledig los van elk HD ding...
Kortom, open kabel of niet, het zal geen verbetering opleveren in het HD-aanbod.
Is dus niet juist, lees hier; "Daarnaast worden UPC, Ziggo, CAIW en Delta verplicht digitale TV signalen van alternatieve TV-aanbieders over hun kabelnetwerken te leveren aan de consument."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan