• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Witte stip op Nederland 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PeeWee

Sinds een paar dagen zit er op Nederland 2 een witte stip in het beeld. Hij zit links, iets onder het midden. Het ligt niet aan mijn tv, want ik zie hem zowel beneden op mijn plasma als boven op mijn oude tv. Het lijkt in het meegezonden signaal te zitten, want tijdens teletekst bijvoorbeeld is het weg.

Hebben meer mensen hier last van, of is het iets lokaals? En waar kan dat aan liggen?
 
Klopt, maar bij mij is het een klein wit streepje op mij CRT beeldbuis. Ik denk dat Multikabel even de gebruikte ontvanger moet resetten.
 
Goed om te lezen dat het een algemeen probleem is. Bedankt voor je reactie. Nu maar hopen dat MK actie onderneemt...
 
Inderdaad is er een hinderlijk wit streepje zichtbaar bij NL2.. :)

Misschien is er een stukje videogeheugen kapot van de digitale ontvanger?
Afwachten maar....
 
Ik ben niet zo heel technisch onderlegd, maar is er een logische verklaring voor het feit dat ze er bij UPC ook last van hebben? Het zal dan wel niet aan de MK-ontvanger liggen, toch?
 
PeeWee zei:
Ik ben niet zo heel technisch onderlegd, maar is er een logische verklaring voor het feit dat ze er bij UPC ook last van hebben? Het zal dan wel niet aan de MK-ontvanger liggen, toch?
De enige logische verklaring is dat dit in het bron signaal zit dat kennelijk door zowel Multikabel als door UPC gebruikt wordt. Nu is de hamvraag waar dat signaal vandaan komt. Het lijkt er in ieder geval niet op dat dit hetzelfde signaal is dat ook aan de digitale kabel TV abonnees wordt aangeboden, want ik kan het witte streepje niet ontdekken in de digitale TV uitvoering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan