• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mijn Ziggo niet bereikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, er is iets fout gegaan

Het klant nummer klopt niet


net getest kreeg deze error wordt dus 1 dag wachten waarschijnelijk off korter voordat weer werkt.

edit: werkt weer.
 
Krijg dezelfde melding, behoorlijke storing dus!
Reken maar dat dit bekend is en dat er aan gewerkt wordt.
 
mijn ziggo werkt nog steeds niet, kan geen gegevens inzien, is een groepstoring vanaf gisteren 12.00 uur. Ben benieuwd!
 
Er staat nu tenminste een duidelijke melding. Helaas geen informatie over de geschatte duur vann de storing.
 
vanochtend werkte mijn ziggo wel eventjes , zei het met een vertraging van oa 10 min in ww veranderen en inloggen op HTTPS protocol duurde uren.

dit is geconstateerd van oa klant pc's en intern.

er word gewerkt aan een oplossing door de IT afdeling , daar hoef je je geen zorgen om te maken.

het nadeel van de ziggo site is dat het best een "zware" site is.
dat het CMS systeem "missing module" aangeeft betekend kennelijk dat er iets is gebeurt met betrekking tot de verbinding tussen de hosting en de klanten database waarop u als klant inlogt met uw gegevens.

Gelukkig is alles opgedeeld in "stukjes" zodat de rest van de site wel zonder problemen werkt.

gewoon even gedult hebben ermee en dan zul je zien dat ie het vast wel weer vanavond doet

groet,
 
Nope, op de website staan geen storingen vermeld. Denk niet dat het zin heeft te bellen naar de storingsdienst, als alle Ziggoklanten tegelijk bellen kom je er toch nooit door, en het probleem zullen ze nu wel vernomen hebben, als dit bij de servers van Ziggo ligt (en dus hun hele gebied betreft).

Als je je postcode ingeeft bij de pagina werkzaamheden/storingen, meldt ziggo wel degelijk dat er een storing is met mijn ziggo. Duurt inmiddels al een paar dagen, hardnekkige storing :cry:
 
Als je je postcode ingeeft bij de pagina werkzaamheden/storingen, meldt ziggo wel degelijk dat er een storing is met mijn ziggo.

Let op de datum van mijn post, op dat moment nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan