• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Facturen online onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmb24

Forum Gebruiker
Berichten
444
Vanaf het begin met Ziggo (Medio Mei 2008) ervaar ik problemen met mijn inloggen op "Mijn Ziggo" en daarna het zelfde met mijn facturen, die ik soms wel, maar heel vaak niet ter inzage krijg. Allen die stomvervelende mededeling "Sorry...er is een fout opgetreden....probeer het later nog eens..."

En als ik het dan later "nog eens probeer, en nog eens, en nog eens...." met telkens hetzelfde resultaat, dan krijg ik een melding (in het Engels....) dat ik teveel inlogpogingen heb gedaan. Dat heb ik dan potdomme wel op verzoek van Ziggo gedaan....
Ik heb nu al een paar keer tevergeefs gebeld....(geen contact gehad, of verbroken), en reeds 8x een klachtenbrief gestuurd, waar ik slecht 1 antwoord op heb gehad, en dat antwoord getuigd ronduit van minachting voor de klant. Het stuk onbenul van de helpdesk (Mod: naam verwijderd) laat zien dat de klacht niet gelezen is, en volstaat met te antwoorden :
"
Uw gebruikersnaam voor het inloggen bij Mijn Ziggo is het deel van uw e-mailadres voor de @. Als uw e-mailadres bijvoorbeeld [email protected] is, dan is 'tess' uw gebruikersnaam.

Dat weet ik *%^$$# zelf ook wel, en dat stond ook in de klacht, maar verder als de eerste regel is men blijkbaar niet gekomen.

Waarom neemt men bij Ziggo niet de moeite om een klacht goed te doorgronden, te lezen, en een adequate oplossing te bieden, inplaats van helemaal niet reageren, en als men het wel doet, met zo een lulverhaal. Denken ze soms dat wij net zulke sufkoppen zijn als de helpdesk van Ziggo?

Ik weet niet meer hoe ik mijn klacht duidelijk moet maken aan Ziggo, want zo'n helpdesk robot komt niet verder als een "copy/paste" uit de veelgestelde vragen.

Dat mijn afschrijvingen niet overeenkomen met de bedragen in de factuur, die ik bij grote toeval eens ter inzage kreeg, gaat men helemaal niet op in, terwijl dat ook deel van de klacht was.

Momenteel kom ik helemaal niet meer in "Mijn Ziggo" want na het invullen van mijn (juiste!!!!) gebruikersnaam en wachtwoord, kom ik weer terug in het Home scherm van Ziggo!

Wat een stelletje onbenullige sufkoppen hebben ze daar bij de helpdesk in dienst zeg....kan daar geen geschoold personeel voor ingehuurd worden?

Een ZEER ontevreden hel(p)desk klant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik herken het probleem. Op email verkeer wordt inzake dit onderwerp niet of niet adequaat gereageerd. Ik heb vervolgend contact opgenomen met de helpdesk. Uiteindelijk blijkt dat ik een nieuwe inlogcode nodig heb. Ik ben een van de weinig uitzonderingen (zegt men). Na week wachten overigens nog steeds niets ontvangen. Maar ja zal wel de zomervakantie zijn.
Ik adviseer om toch even zelf te gaan bellen als je het probleem opgelost wil krijgen
 
Na 15 klachten (steeds dezelfde, maar telkens in andere bewoordingen, omdat het antwoord steeds ontoereikend/verkeerd was) werd ik vandaag gebeld door een uiterst vriendelijke, en bovendien terzake kundige dame van Ziggo, die samen met mij de stappen heeft doorlopen van mijn klacht, en e.e.a nog via een mailtje heeft bevestigd, waarmee mijn probleem van het niet toegankelijk zijn van "Mijn Ziggo" is verholpen. Het blijkt dus dat IE7 niet zo lekker samenwerkt met de Ziggo programmatuur, en aanbevolen werd om Firefox te installeren. En dat werkt prima. Als dat 14 klachten eerder zo was opgepakt, was het probleem niet steeds maar groter en frustrerender geworden. Hulde voor deze deskundige dame.
Nu maar kijken hoe het probleem dat ik nu dus kan duiden (het niet overeenkomen van de automatische afschrijvingen t.o.v. de factuurbedragen) opgepakt gaat worden. Deze verschillen zijn steeds in het nadeel van Ziggo, maar ik wil niet het risico lopen om afgesloten te worden wegens betalings achterstanden, hoewel de kopregel in "mijn facturen" aangeeft dat er GEEN betalingsachterstand is, maar toch zit het mij niet lekker en ik wil het uitgelegd hebben, net zoals de afrekening van mijn mobiele telefoon, waarvan ik helemaal geen verklaring (alleen een bedrag) op de factuur zie staan.

Ik hoop dat de Ziggo helpdesker die dit onder ogen krijgt net zo deskundig en doortastend (zoekend naar een echte oplossing) te werk gaat, als degene die mijn eerste (m.i.simpele) probleem heeft opgelost.
Hulde aan deze medewerkster, en hoop dat dit in de toekomst zo blijft.

Wat mij betreft dus....case closed!
 
Op dit moment werkt "Mijn Ziggo" ook niet... echt lastig.

Kreeg gister een mailtje dat mijn factuur klaar stond op de site.
Nou helemaal geen factuur hoor (gistermiddag) en gisterenavond en
vanmorgen kan ik niet inloggen.

Werkt allemaal weer lekker....
 
Jammer dat Ziggo mijn "vervolg" klacht een week na dato nog steeds niet heeft opgepakt. Hiermee maken ze m.i. het probleem alleen maar weer groter, want elke volgende keer dat ik over hetzelfde onderwerp een klacht instuur,
zal ook het taalgebruik weer wat forser zijn, en dat is jammer voor beide kanten. Dacht ik heel even dat Ziggo de service verbeterd had waarvoor ik ze ook gecomplimenteerd heb, maar dat wordt in één klap weer weggevaagd met deze 'non'-reactie.....:cry:

Wat zou dat toch zijn bij die helpdesk? Onkunde, onwilligheid? Als je vindt dat er alleen maar geklaagd wordt, ga dan niet bij een helpdesk werken! Maar dat is mijn persoonlijke insteek!

We wachten weer even af.....
 
Op dit moment werkt "Mijn Ziggo" ook niet... echt lastig.

Kreeg gister een mailtje dat mijn factuur klaar stond op de site.
Nou helemaal geen factuur hoor (gistermiddag) en gisterenavond en
vanmorgen kan ik niet inloggen.

Werkt allemaal weer lekker....

Precies hetzelfde hier! Telefoonwachttijd over 10 min. de hele dag..
:evil: Hoe lang nog:confused: te wachten?
 
Ik kreeg van multikabel altijd een mail met daar in de specificatie dat werkte prima.
Nu met ziggo heb ik vanaf het begin dat het ziggo is geen enkele rekening meer gezien.
Ik krijg nog wel steeds een mailtje dat mijn rekening klaar staat op
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/ maar ergens inloggen op die site ??? geen idee waar ik kan op alles klikken maar met wat je ook doet ik krijg steeds die vervelende postcode check.
Ik heb de moet opgegeven ik ga niet eens bellen na gelezen te hebben wat een frustratie dat bellen oplevert afgezien van de kosten.
Ben nu aan het zoeken wat mijn mogelijkheden zijn om weg te gaan want ik baal als een stekker van ziggo.

gr.
Mayo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg van multikabel altijd een mail met daar in de specificatie dat werkte prima.
Nu met ziggo heb ik vanaf het begin dat het ziggo is geen enkele rekening meer gezien.
Ik krijg nog wel steeds een mailtje dat mijn rekening klaar staat op
https://www.ziggo.nl/mijnziggo/ maar ergens inloggen op die site ??? geen idee waar ik kan op alles klikken maar met wat je ook doet ik krijg steeds die vervelende postcode check.
Ik heb de moet opgegeven ik ga niet eens bellen na gelezen te hebben wat een frustratie dat bellen oplevert afgezien van de kosten.
Ben nu aan het zoeken wat mijn mogelijkheden zijn om weg te gaan want ik baal als een stekker van ziggo.

gr.
Mayo
Nou moe......
Na het lezen van een bericht van rmb24 dat ie7 wel eens de oorzaak zou kunnen zijn omdat de programmatuur van ziggo daar niet zo goed mee samen werkt heb ik firefox eens geprobeerd en ja hoor nu werkte het wel...

baal nog steeds van ziggo....(om een andere reden)
gr.
Mayo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat ie7 wel eens de oorzaak zou kunnen zijn omdat de programmatuur van ziggo daar niet zo goed mee samen werkt heb ik firefox eens geprobeerd en ja hoor nu werkte het wel...
De Ziggo site werkt met IE7 en ook met Firefox hier gewoon, kan overal inkomen. Misschien iets met je settings van IE7 ??
 
@mayo; @rmb7 : Gebruiken jullie soms F-Secure? Ik heb ook redelijk vaak dat de Ziggo site niet of maar half wil laden met IE7; als ik FS uitschakel dan geen probs. Geldt trouwens ook af en toe voor mij bij het laden van dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan