• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens..helaas zijn er geen echte alternatieven. Tele2 biedt wel Sport 1 / Film 1 maar heeft een zeer karig digitaal pakket. KPN Interactive heeft een redelijk digitaal pakket maar weer geen Sport 1/Film1.

Het is toch van de zotte dat we in Ziggo gebied voor de zelfde zenders als in UPC gebied straks 2x zoveel betalen? Ik kan me voorstellen dat Ziggo een combi Sport 1 / Eredivisie Live niet kan aanbieden voor een scherpe prijs van 14,95, maar 18,95 is dan nog tot daar aan toe..niet bijna 30 euro. Dit slaat echt nergens op!

PS Opa waar blijft mn gidsje van Sport1/Film1? (Na donderdag gebeld hebbende nog steeds niet id bus!)

Enorm teleurgestelde Ziggo klant
 
@HvanBeek

De prijs die ik noemde voor een combi Ere/Sport1 is mijn vermoeden en geen prijs die ziggo er voor vraagt.

ps. Wie is opa
 
@Vogelaar
Ik doelde niet echt op jouw posting. Even ervan uitgaan dat Ziggo niet met een aanbieding voor Sport 1/Eredivisie Live komt dan is het 14,95 (Sport1) + 14,95 (Eredivisie Live) = 29,90..da's toch bijna 30 euro :wink:

Opa is de vriendelijke eikel in de Ziggo reclame
- https://www.youtube.com/watch?v=d3ReDIjTctE
- https://www.youtube.com/watch?v=Ikop6NThW5c&feature=related

Grtn

Herman

Ja en 29,95 is dus veel te veel, ga ik absoluut niet doen, voor 14,95 sluit ik gelijk weer een abonnement af. Ik heb nu nl ook mijn Sport1 opgezegd.
 
Ben een zeer tevreden gebruiker van Ziggo. Internet geen problemen en de kwaliteit van het digitale TV produkt is uitmuntend. Wat ik niet snap is hoe Ziggo het zo kan verkloten, ze hebben een heel slecht imago ook al bestaan ze nog maar zo kort en nu doen ze zo''n domme aktie?

Dom is het woord misschien wel niet want door deze "oplichters truuk" verlies ik zelf het vertrouwen in Ziggo.

Heb net voor de EK een extra decoder gekocht die ook HD kan, en zou ook wel de Eredivisie willen hebben. Alleen als ze hun klanten zo oplichten door het voetbal ineens 5 euro duurder te maken dan heb ik geen enkel vertrouwen meer in dat bedrijf. Van zo'n bedrijf wil ik geen klant meer zijn ondanks dat ze mooie produkten leveren. Stelletje oplichters!

Wat UPC doet is erg netjes. Een hele mooie prijs voor het Eredivisie en een super aanbod van Sport1 en Eredivisie samen. Jammer dat we niet voor UPC kunnen kiezen wat ik zo meteen overstappen. Hoop dan ook dat de OPTA dit allemaal snel mogelijk maakt. Heb ook een klacht neergelegt bij de Consumentenbond.

Heeft iemand ervaring met KPN en/of Tele2 of HDTV van Canal Digitaal? Is het wat of heb ik geen keus en zit ik toch nog "vast" aan die ouwe oplichter van een Ziggo als ik kwaliteit wil?


Ik ben dus ook een (zeer behoorlijk) tevreden gebruiker, ondanks mijn niet "gecertificeerde" decoders maar als CDS een <= ziggo prijs gaat vragen dan neem ik daar een abo op en ga ik niet in op dat van ziggo, ondanks de evt zelfde prijs. Ik houd niet van deze onbetrouwbaarheid die ziggo, op dit moment, uitstraald (zie https://members.home.nl/gdw/ziggo-eredivisie.doc) dus probeer ik een alternatief te zoeken, indien niet gevonden dan maar de samenvattingen op zondagavond... Ze zijn een monopolist en dat zullen ze ook blijven :wink:

Gert.
 
eredivisiekanaal

Het is toch niet te geloven nu weer die mega mooie aanbieding
van upc,het combi pakket eredivisie + sport1.
Ik wordt er gewoon gek van als ik dat lees,en wij de hoofdprijs betalen
bij Ziekgo!!!
 
Het is toch niet te geloven nu weer die mega mooie aanbieding
van upc,het combi pakket eredivisie + sport1.
Ik wordt er gewoon gek van als ik dat lees,en wij de hoofdprijs betalen
bij Ziekgo!!!

Graag je bron, deze combiaanbieding staat nergens op de site van UPC vermeld.
 
eredivisiekanaal

Liever minder mooie site en de prijzen die upc hanteert!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan