• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung LE32B650T2PXXN geen beeld met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mr.G

Hulp gevraagd!

Ik heb een televisie zoals boven vermeld, met een nieuwe CI+ module van Ziggo.
Helaas krijg ik geen Digitaal beeld op de televisie, analoog is geen probleem.
Ik heb meerdere pogingen gedaan om via de klantenservice mijn probleem opgelost te krijgen maar helaas zonder resultaat. Hierin ging men het standaart lijstje af met hoe de module in erin moet etc. etc. vaak lukt het hiermee maar bij bij helaas niet.

De foutmelding die ik krijg is;

CI+ error Toestel certificaat
Ongeldig verlopen 17

Iemand enig idee?
 
Hulp gevraagd!

Ik heb een televisie zoals boven vermeld, met een nieuwe CI+ module van Ziggo.
Helaas krijg ik geen Digitaal beeld op de televisie, analoog is geen probleem.
Ik heb meerdere pogingen gedaan om via de klantenservice mijn probleem opgelost te krijgen maar helaas zonder resultaat. Hierin ging men het standaart lijstje af met hoe de module in erin moet etc. etc. vaak lukt het hiermee maar bij bij helaas niet.

De foutmelding die ik krijg is;

CI+ error Toestel certificaat
Ongeldig verlopen 17

Iemand enig idee?
Stekker van 220 volt er uit halen,en opnieuw terug er in als het lampje uit is, naar nederland 1 hd en waarschijnlijk start de authenticatie dan wel.
 
:thumb up: hij doet het weer! idd eerst instellen op NL1 HD stekker eruit tot het lampje uit is en weer aanzetten!

THNX!!
 
:thumb up: hij doet het weer! idd eerst instellen op NL1 HD stekker eruit tot het lampje uit is en weer aanzetten!

THNX!!
Graag gedaan,soms kan je je blind zoeken en is de oplossing zo simpel.
Helpdesk had dit moeten weten maar goed,als je maar geholpen bent maakt het niet uit door wie.
Veel plezier met je tv.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan