• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze zijn de eerste test resultaten bekend:

Het duurt 4 weken voordat je een digitale ontvanger geleverd krijgt als je via Ziggo besteld.

En dat is een heel stuk sneller dan veel van de huidige cisco gebruikers hebben mogen ervaren :oyeah:
 
Dit bircht zojuist ontvangen

---------------------------------------
Onlangs hebben we jou laten weten dat we je borg voor de Interactieve Televisie test hebben ontvangen. Jouw adresgegevens hebben we doorgegeven aan het verzendhuis. Vandaag ontvingen wij van hen een update dat door de eindejaarsdrukte jouw CISCO decoder nog niet is verzonden. Deze wordt uiterlijk eind volgende week geleverd.

Excuses voor de vertraging. We snappen goed dat je liefst zo snel mogelijk aan de slag wilt met Interactieve Televisie, maar willen je vragen om nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,
Alex Vos
Ziggo
 
Dit bircht zojuist ontvangen

---------------------------------------
Onlangs hebben we jou laten weten dat we je borg voor de Interactieve Televisie test hebben ontvangen. Jouw adresgegevens hebben we doorgegeven aan het verzendhuis. Vandaag ontvingen wij van hen een update dat door de eindejaarsdrukte jouw CISCO decoder nog niet is verzonden. Deze wordt uiterlijk eind volgende week geleverd.

Excuses voor de vertraging. We snappen goed dat je liefst zo snel mogelijk aan de slag wilt met Interactieve Televisie, maar willen je vragen om nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,
Alex Vos
Ziggo

ik kreeg net een mooie mail:
Onderwerp: Update levering Cisco ontvanger (test interactieve televisie)
Beste,
Onlangs hebben we jou laten weten dat we je borg voor de Interactieve Televisie test hebben ontvangen. Jouw adresgegevens hebben we doorgegeven aan het verzendhuis. Vandaag ontvingen wij van hen een update dat door de eindejaarsdrukte jouw CISCO decoder nog niet is verzonden. Deze wordt uiterlijk eind volgende week geleverd.

Excuses voor de vertraging. We snappen goed dat je liefst zo snel mogelijk aan de slag wilt met Interactieve Televisie, maar willen je vragen om nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,

Alex Vos
Ziggo

Nou niet allemaal gaan posten dat je bovenstaande mail hebt ontvangen. 2 is genoeg.
 
ik kreeg net een mooie mail:
Onderwerp: Update levering Cisco ontvanger (test interactieve televisie)
Beste,
Onlangs hebben we jou laten weten dat we je borg voor de Interactieve Televisie test hebben ontvangen. Jouw adresgegevens hebben we doorgegeven aan het verzendhuis. Vandaag ontvingen wij van hen een update dat door de eindejaarsdrukte jouw CISCO decoder nog niet is verzonden. Deze wordt uiterlijk eind volgende week geleverd.

Excuses voor de vertraging. We snappen goed dat je liefst zo snel mogelijk aan de slag wilt met Interactieve Televisie, maar willen je vragen om nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,

Alex Vos
Ziggo


Ik heb ook bovenstaande mail ontvangen vandaag.

Uiteraard erg jammer dat de verzending iets langer duurt dan eerder was aangegeven maar ik vind het versturen van deze mail (en dus de communicatie van Ziggo) prima.

Nu loop ik in ieder geval niet de hele dag mijn vriendin te bellen met de vraag of de Cisco al geleverd is :wink::wink:.

Met die negatieve opmerkingen dat Ziggo wel lekker rente trekt van die 150,-- euro heb ik echt helemaal niets. Wat een negatief gedoe zeg....

Ziggo: prima communicatie!

Nootdorper
 
Ziggo: prima communicatie!

Juich niet te vroeg. In juni/juli hoorde ik ruim een maand lang dat de decoder uiterlijk eind volgende week zou komen. Gelukkig loop ik zelf nog steeds rente te treken over de 430 euro die Ziggo in mijn geval nog steeds moet incasseren :wink:
 
Nou niet allemaal gaan posten dat je bovenstaande mail hebt ontvangen. 2 is genoeg.


En jahoor; ik heb de mail ook gekregen... :P

Met wie hebben ze het zo druk gehad dan? Oftewel, is er iemand die de ontvanger wel heeft gekregen ipv deze mail? :mrgreen:
 
Ik heb ze al een fax gestuurd met dat ze dat ding ergens in kunnen stoppen, want ik wil niet meer deelnemen. Dan maar pech. Deze fiets gaat aan mij voorbij.
 
Ik heb ze al een fax gestuurd met dat ze dat ding ergens in kunnen stoppen, want ik wil niet meer deelnemen. Dan maar pech. Deze fiets gaat aan mij voorbij.

Rare reactie.... Wat had je dan verwacht ?? Als ie er volgende week is, vind ik het nog snel. Ik bestel heel vaak online en dat duurt soms ook wel even voor ik het heb..... En Ziggo is nou eenmaal niet de snelste, dat wisten we allemaal van te voren toen we hier aan begonnen....
 
Rare reactie.... Wat had je dan verwacht ?? Als ie er volgende week is, vind ik het nog snel. Ik bestel heel vaak online en dat duurt soms ook wel even voor ik het heb..... En Ziggo is nou eenmaal niet de snelste, dat wisten we allemaal van te voren toen we hier aan begonnen....

Nou RdP, dit is een juiste reactie van een boos iemand.

23 december 2008!!!!! kreeg ik een mail dat mijn adres naar het verzendhuis
is verstuurd en vandaag 6 januari 2009!!!! krijg ik een mail dat er een
vertraging is en dat deze eind!!! volgende week wordt geleverd.

En we hebben het hier ook over 150 euro, voor mij persoonlijk heel veel
geld, maar was het proberen waard, nu kan ik andere dingen doen met
die 150 euro, extra brood halen ofzo. Misschien met iets daarop.

Dus mijn reactie is uiterst op de juiste plaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan