• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de mensen met falende opnames wellicht ook in het bezit van de Cisco ontvanger en doen ze mee met de Interactieve test? De meegestuurde kaarten zijn namelijk de afgelopen week allemaal verlopen.

Ik niet. En mijn kaart is ook zeker niet verlopen. Ik kan elke dag zonder problemen digitaal tv kijken.
 
De geplande opnames per werkdag staan er nog steeds in.




Ja inderdaad dat stond hij. Zou dat dan de reden zijn dat hij dan niet opneemd als je hem die dag niet aan hebt gehad verder om tv te kijken?

Vanuit de energiebesparende stand kan hij niet automatich opstarten, staat ook in de gebruiksaanwijzing.
Je kan dat beter uitschakelen, in standby gebruikt hij 6 watt.
Vanuit standby (met klok in beeld) kan hij wel opstarten en de opname starten.
 
Vanuit de energiebesparende stand kan hij niet automatich opstarten, staat ook in de gebruiksaanwijzing.
Je kan dat beter uitschakelen, in standby gebruikt hij 6 watt.
Vanuit standby (met klok in beeld) kan hij wel opstarten en de opname starten.

Waar staat dat dan?

Er staat op blz 4:
5. Standby-modus:
• Wij raden aan om het product in de modus Standby te laten wanneer het lang niet wordt gebruikt,
bijvoorbeeld tijdens de nacht. Het product zal alle geplande opnames uitvoeren tijdens de standby-modus.

en op blz 44:
3. Energiebesparing in standby
Met Energiebesparing in standby kunt u het energieverbruik van het apparaat verminderen in de standbymodus.
1. Selecteer Energiebesparing in standby.
2. Kies Aan of Uit met de toets OK of met t/u.

3. Wanneer u Aan selecteert, wordt de tijd niet op het display weergegeven in de standby-modus

Standby modus is dus zowel de high-power (met klok) als low-power (zonder klok) standby. Dus in beide gevallen worden de opnames gestart.
Hetgeen ik ook in de praktijk heb ervaren.
 
ik snap sommige berichten niet vandaag de 5050c aangesloten op me sony 46 inch bravia full hd en spat zuiver beeld zowel op HD kanalen als op alle analogen kanalen.
Beeld is scherper als met me samsung of panasonic decoder

niks mis mee zeg ik zo..
 
Waar staat dat dan?

Er staat op blz 4:
5. Standby-modus:
• Wij raden aan om het product in de modus Standby te laten wanneer het lang niet wordt gebruikt,
bijvoorbeeld tijdens de nacht. Het product zal alle geplande opnames uitvoeren tijdens de standby-modus.

en op blz 44:
3. Energiebesparing in standby
Met Energiebesparing in standby kunt u het energieverbruik van het apparaat verminderen in de standbymodus.
1. Selecteer Energiebesparing in standby.
2. Kies Aan of Uit met de toets OK of met t/u.

3. Wanneer u Aan selecteert, wordt de tijd niet op het display weergegeven in de standby-modus

Standby modus is dus zowel de high-power (met klok) als low-power (zonder klok) standby. Dus in beide gevallen worden de opnames gestart.
Hetgeen ik ook in de praktijk heb ervaren.

In energiebesparende mode wordt ook het antenne signaal niet meer versterkt doorgegeven aan een eventueel gekoppeld apparaat als de Humax in standby staat.
 
In energiebesparende mode wordt ook het antenne signaal niet meer versterkt doorgegeven aan een eventueel gekoppeld apparaat als de Humax in standby staat.
Dan zou mijn TV het dus niet in analoge mode moeten doen als de Humax uit/standby staat?
Even gecontroleerd: :censored: ja. Dat is lastig. Hoewel, nog nooit gemerkt, dus gebruik je toch niet meer.:grin:
 
Ik heb gisteren mijn 5050c aangesloten op mijn pc, alleen heb ik nog geen smartcard dus kan hem nog niet gebruiken :cry:
Op het moment dat ik hem instel op 720p of 1080i, heb ik een erg slechte kwaliteit op het beeld. Het menu heeft allemaal strepen en witte puntjes die continue verspringen. Zet ik hem op 578p of 578i dan is het beeld wel goed.

Mijn TV is goed (vrij nieuwe Panasonic plasma), HDMI kabel is goed (heb 2 kabels geprobeerd op de Humax en mijn HDMI aansluiting op de TV is ook goed (mijn AppleTV heeft altijd goed gewerkt op 720p/1080i).

Is dit normaal en gaat dit weg op het moment dat ik de smartcard en Coax kabel aansluit (evt door firmware upgrade) of moet ik me al gaan voorbereiden op een kapotte Humax?
 
Hoe krijg ik als het apparaat in standby staat het display gedimpt?
Lijkt wel een bouwlamp.

En heeft iemand ook een idee hoe me tv automatisch naar me box gaat als ik hem aan zet? dit moet kunnen ook al is het hdmi.
gaat om een 46 inch bravia sony lcd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe krijg ik als het apparaat in standby staat het display gedimpt?
Lijkt wel een bouwlamp.

En heeft iemand ook een idee hoe me tv automatisch naar me box gaat als ik hem aan zet? dit moet kunnen ook al is het hdmi.
gaat om een 46 inch bravia sony lcd

Ja dat display dat vindt ik ook, veels te vel hoor, je kan de structuur van het display zien hoe het is gemaakt:sad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan