• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nederlandse ISP upgraden!

  • Onderwerp starter Thelightning
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwsserver dataverbruik

Toegestaan maandelijks verbruik 100 GB
Totaal verbruikt 38.75 GB
Nog te verbruiken data 61.25 GB
Totaal extra data 0 GB
Verbruikte extra data 0 GB
Nog te verbruiken extra data 0 GB

Totaal nog te verbruiken 61.25 GB

dus heb nog wat te gaan deze laatste 4 dagen van oktober:wink: :wink:
 
Code:
Deze test genereert realtime 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een moment geduld aub..

Uw download snelheid is 4012 kbps (502 KB/s)

Hier gaat het ook niet helemaal goed?
 
kevinos zei:
Code:
Deze test genereert realtime 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een moment geduld aub..

Uw download snelheid is 4012 kbps (502 KB/s)

Hier gaat het ook niet helemaal goed?



Ach was al bang dat het alleen aan mij lag!!!! :roll: :roll:
 
De snelheden gaan pas in op 1 november, dus als je nu hogere haalt dan wat je nu hoort te halen (power ongeveer 360 KB/sec uit mijn hoofd) wees dan blij ;)

als je op 2 november die snelheid niet haalt, dan mag je je 'zorgen' gaan maken ;)
 
Ralphy zei:
De snelheden gaan pas in op 1 november, dus als je nu hogere haalt dan wat je nu hoort te halen (power ongeveer 360 KB/sec uit mijn hoofd) wees dan blij ;)

als je op 2 november die snelheid niet haalt, dan mag je je 'zorgen' gaan maken ;)


Krijg grijze haren van al die "zorgen" Was alleen even benieuwd of er nog meer last van hadden, omdat ieders die hier wat had vermeld wel rond de 607kb/s zat. Vandaar.
In ieder geval loopt het als een trein en ben ik voorlopig weer zeer tevree :wink: :wink:
 
monaatje zei:
Ralphy zei:
De snelheden gaan pas in op 1 november, dus als je nu hogere haalt dan wat je nu hoort te halen (power ongeveer 360 KB/sec uit mijn hoofd) wees dan blij ;)

als je op 2 november die snelheid niet haalt, dan mag je je 'zorgen' gaan maken ;)


Krijg grijze haren van al die "zorgen" Was alleen even benieuwd of er nog meer last van hadden, omdat ieders die hier wat had vermeld wel rond de 607kb/s zat. Vandaar.
In ieder geval loopt het als een trein en ben ik voorlopig weer zeer tevree :wink: :wink:

Als je nu meer hebt dan vroeger, dan zou je rond de 4800 Kbbps moeten halen. Is dat veel minder dan is het niet optimaal. Dat kan overigens heel goed aan je eigen configuratie liggen. Veel goedkope routers beginnen boven de 3Mbit te vertragen. Tragere computers halen dit ook niet.
 
keutje zei:
Net ook even gereset en ik gehalveerd in snelheid. :evil: :evil:
Had xtra 10 mbit,zit nu op 5 mbit.
Hopen dat die grapjassen het vannnacht effe fiksen.
Met iedere upgrade is er gezeik met xtra.

Dat is heel vreemd, want de Xtra profielen gaan pas komende avond/nacht hoorde ik. Dus is er bij jou iets anders aan de hand (of je was vergeten dat je Power had ? :wink: )
 
CeeS zei:
keutje zei:
Net ook even gereset en ik gehalveerd in snelheid. :evil: :evil:
Had xtra 10 mbit,zit nu op 5 mbit.
Hopen dat die grapjassen het vannnacht effe fiksen.
Met iedere upgrade is er gezeik met xtra.

Dat is heel vreemd, want de Xtra profielen gaan pas komende avond/nacht hoorde ik. Dus is er bij jou iets anders aan de hand (of je was vergeten dat je Power had ? :wink: )

Ohw weet je dan ook wanneer XL-lerate aan de beurt komt ? :D
 
CeeS zei:
monaatje zei:
Ralphy zei:
De snelheden gaan pas in op 1 november, dus als je nu hogere haalt dan wat je nu hoort te halen (power ongeveer 360 KB/sec uit mijn hoofd) wees dan blij ;)

als je op 2 november die snelheid niet haalt, dan mag je je 'zorgen' gaan maken ;)


Krijg grijze haren van al die "zorgen" Was alleen even benieuwd of er nog meer last van hadden, omdat ieders die hier wat had vermeld wel rond de 607kb/s zat. Vandaar.
In ieder geval loopt het als een trein en ben ik voorlopig weer zeer tevree :wink: :wink:

Als je nu meer hebt dan vroeger, dan zou je rond de 4800 Kbbps moeten halen. Is dat veel minder dan is het niet optimaal. Dat kan overigens heel goed aan je eigen configuratie liggen. Veel goedkope routers beginnen boven de 3Mbit te vertragen. Tragere computers halen dit ook niet.

Computer geen last van traagheid en er zit een sweex broadband router tussen.
10/100mb. Met mijn dummie verstand lijkt mij dit niet echt het probleem. We wachten het rustig af. In ieder geval bedankt voor de info
 
jochem zei:
Ohw weet je dan ook wanneer XL-lerate aan de beurt komt ? :D
Nee, maar voor 1 november in ieder geval :)

(Xtra hoorde ik ivm het door keutje gemelde probleem waar ik navraag naar deed. Maar ik neem aan dat XL een van de komende avonden/nachten aan de beurt is. Gewoon af en toe je modem even resetten, dan merk je het vanzelf.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan