• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het Ubee modem en de downloadsnelheid met nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien mijn (nieuwe) modem niet goed blijkt te werken (veel storingen op tv door internetten of bellen)... zou ik misschien ook de firmware eens moeten updaten... (?) ... :roll:

Maar hoe doe ik zoiets???:?:

10sec resetknop ingedrukt houden.
 
Gezien mijn (nieuwe) modem niet goed blijkt te werken (veel storingen op tv door internetten of bellen)... zou ik misschien ook de firmware eens moeten updaten... (?) ... :roll:

Maar hoe doe ik zoiets???:?:

Hoef je niets voor te doen. Bij het rebooten van het modem gaat deze checken of er nieuwe fw is en laadt deze dan automatisch.
 
En wat heeft dat met de verminderde snelheid van de Ubee op NNTP te maken?

Misschien tijd voor een bril? Lees je uberhaupt wel waar ik op reageer??

Gezien mijn (nieuwe) modem niet goed blijkt te werken (veel storingen op tv door internetten of bellen)... zou ik misschien ook de firmware eens moeten updaten... (?) ... :roll:

Maar hoe doe ik zoiets???:?:

Hoef je niets voor te doen. Bij het rebooten van het modem gaat deze checken of er nieuwe fw is en laadt deze dan automatisch.

Maar dat gaat over de Arris modem, dit topic is voor de Ubee.

Bij de Ubee heb je niet eens de mogelijkheid om op in te loggen, dus zal de werkwijze niet veel anders zijn.
 
Maar er is nog geen nieuwe firmwareupdate voor de Ubee, lezen ;)

Dat was toch ook niet de vraag waar ik op reageerde... :roll:

En hoe weet jij dat er nog geen firmware update is geweest; kun je dat ergens zien dan. Zo ja; waar?
 
Dan had ik dat wel van 'binnenuit' Ziggo gehoord...

aaahhh... een 'insider'

Misschien kun je dan ook even wat druk kunt uitoefenen op een fix voor de Ubee dan! Ik vind t niet zo leuk dat ik maar 2/3 van mn snelheid gebruik op usenet terwijl mn Arris buurman zo alles met 47mbit binnenhaalt.:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan