• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tcm dvb ondertiteling via cartoonnetwork kanaal

  • Onderwerp starter Vrijevogels
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
TCM heeft nu ook dvb subs, maar zijn wel kleinere letters dan bij hallmark en de discovery kanalen, persoonlijk vind ik de subs op de discovery kanalen en hallmark stukken beter.

ps. nu de subs op tv5 nog ( laten ) verbeteren door tv5 en dan bezitten alle zenders volgens mij prima subs.
 
TCM heeft nu ook dvb subs, maar zijn wel kleinere letters dan bij hallmark en de discovery kanalen, persoonlijk vind ik de subs op de discovery kanalen en hallmark stukken beter.

ps. nu de subs op tv5 nog ( laten ) verbeteren door tv5 en dan bezitten alle zenders volgens mij prima subs.


We zijn niet meer aan het testen met de DVB ondertiteling op de Discovery's en Hallmark. Vanaf nu dus definitief en ze zouden vanaf nu niet meer weg mochen vallen.

TCM is vandaag ook alvast toegevoegd, nog wel even in een testfase.

Of je het lettertype mooi vind of niet is voor iedereen persoonlijk.
M.b.t. TV5monde, men gaat bij TV5 kijken of men dit kan aanpassen zoals al aangeven in een ander topic.
 
We zijn niet meer aan het testen met de DVB ondertiteling op de Discovery's en Hallmark. Vanaf nu dus definitief en ze zouden vanaf nu niet meer weg mochen vallen.

TCM is vandaag ook alvast toegevoegd, nog wel even in een testfase.

Of je het lettertype mooi vind of niet is voor iedereen persoonlijk.
M.b.t. TV5monde, men gaat bij TV5 kijken of men dit kan aanpassen zoals al aangeven in een ander topic.

Ok, bedankt. Had stiekem gehoopt dat TCM de zelfde letter groote zou krijgen, maar inderdaad ieder zijn smaak.

Ben op de hoogte van het andere topic,over TV5, was puur even een aanvulling op het hele verhaal, hopelijk dat er aanpassingen mogelijk zijn en dat het niet te lang op zich laat wachten. Mocht dat niet kunnen, terug naar het oude systeem zal ben ik bang ook wel niet meer gaan. We wachten af. blijkt maar weer dat niet elke vernieuwing/verandering een verbetering hoeft te zijn.
 
We zijn niet meer aan het testen met de DVB ondertiteling op de Discovery's en Hallmark. Vanaf nu dus definitief en ze zouden vanaf nu niet meer weg mochen vallen.

Op dit moment zijn de dvb subs op Discovery Science en World helaas verdwenen. Dit even ter info voor Ziggo.

Hopelijk zijn ze zeer binnenkort weer terug.
 
DVB subs zijn weer aanwezig op discovery kanalen! zal wel een storing geweest zijn want met testen zijn ze klaar zoals eerder al vermeld.
 
Is het nog een idee om de subs zo te plaatsen dat ze ook te lezen zijn binnen het 16:9 gebied. Bij sommige tv zenders die niet in 16:9 uitzenden vaak zwarte balken te zien die ik handmatig met de tv instel op 16:9. Vaak vallen de subs net buiten beeld :( (vaak het geval bij de discovery zenders)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan