• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Inventarisatie snelheidsproblemen newsserver Multikabel gebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
Raymond,

Ik heb een nieuw secundair e-mail adres aangemaakt (@Ziggo)
Ik gebruik nu dit e-mailadres + news.ziggo.nl
Hiermee haal ik nu wel de volledige downloadsnelheid op de newsserver. (max van mijn pakket dus)

Als ik weer terugschakel naar mijn oude instellingen (@quicknet e-mailadres met news.multikabel.nl) haal ik nog niet de helft van de snelheid.

Ik ben er blij mee:pompom:
 
Hi!

Raymond,

Ik heb een nieuw secundair e-mail adres aangemaakt (@ziggo)
Ik gebruik nu dit e-mailadres + news.ziggo.nl
Hiermee haal ik nu wel de volledige downloadsnelheid op de newsserver. (max van mijn pakket dus)

Als ik weer terugschakel naar mijn oude instellingen (@quicknet e-mailadres met news.multikabel.nl) haal ik nog niet de helft van de snelheid.

Ik ben er blij mee:pompom:

Dat is goed te horen, wellicht hebben er meer mensen iets aan deze tip.

Bye,
Raymond.
 
mooie truc

ik heb dit ondertussen ook gedaan, en haal nu zo,n 750kb.nog wel weing maar beter dan de 250kb via news.quicknet.nl
bedankt voor de tip
hein
:frons:
 
ik heb dit ondertussen ook gedaan, en haal nu zo,n 750kb.nog wel weing maar beter dan de 250kb via news.quicknet.nl
bedankt voor de tip
hein
:frons:
Jij zit in Heerhugwaard zie ik in je profiel, en daar speelt nog een snelheidsprobleem van het complete kabelsignaal in die regio.

Deze truuk lost alleen de bottleneck op vanuit noordholland richting de newsserver van Multikabel in Alkmaar. Ik vermoed dat de ziggo-server waar je met je ziggo inlog op binnenkomt niet in Alkmaar staat.
 
Heb de news.ziggo.nl truuk ook toegepast en zie direct enige verbetering.
Downend nu rond 1200KB/s en dat is het snelst sinds het ziggo tijdperk.
Natuurlijk is het afhankelijk van van alles en nog wat maar ik ben toch blij met de tip.:applause:
 
Hi!



Wat je even kunt proberen, maak een @Ziggo e-mail adres aan via de portal, log daarmee in op news.ziggo.nl en test je snelheid.

Kan zijn dat Multikabel gebruikers daar betere snelheid op krijgen.
Graag feedback.

Bye,
Raymond.

Hi,

Ik probeer dit ook maar ik blijf die belabberde Sonera snelheid van welleer houden dus bij werkt het niet postcode 1741 tx Power Abbo



THX

Edit2

Ik heb nu de oude news.multikabel.nl erbij gedaan, zoals iemand anders tipte en nu loopt het stukken sneller, het gaat vooruit :applause:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziggo account/quicknet accuont

ik heb de ziggo truc ook gedaan, en het wekt perfect.
ik haal nu ongeveer 1500 KB/s op de ziggo server.
en als ik nu de quicknet server (een schamele 470KB/s) er ook bij aan zet (dus totaal 8 draadjes) haal ik nagenoeg de normale snelheid (die ik op de
eweka server wel haal) met mijn power abbo. n.l. zo rond de 1800 KB/s

:frons:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En mijn snelheid is ook weer helemaal goed. Gewoon het maximum van mijn 12 mbit lijn :grin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan