• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slechte beeld en geluidskwaliteit Etalagekanaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArChie

Forum Gebruiker
Berichten
5.016
In plaats van een verwijzing op te nemen naar het originele kanaal dat een maand in de Etalage staat hercodeert Ziggo zelf het originele kanaal om er aparte streams van te maken voor het Etalage kanaal. Een tijdje terug stond er bijvoorbeeld een muziek kanaal in de Etalage waarvan het geluid in vergelijking met het originele kanaal zo slecht gehercodeerd was dat dit nauwelijks nog een reclame genoemd kon worden voor dat muziek kanaal. En ook vanavond weer met Misdaadnet in de Etalage is de beeld kwaliteit zo wazig dat ik even dacht dat ik mijn ogen maar eens moet gaan laten opmeten. Weder weer geen reclame voor zo'n kanaal.

Sowieso ontgaat mij het nut van het Etalage kanaal als het kanaal in de Etalage ook al bijna continu getoond wordt op het Ziggo TV kanaal. In feite neemt zo'n Etalage kanaal dus drie keer bitrate ruimte in beslag. Namelijk eerst voor het originele kanaal, vervolgens voor de slechtere uitvoering via het Etalagekanaal en als laatste ook nog een keer via het Ziggo TV kanaal. Bitrate verkwisting ten top en door de slechtere beeld en geluidskwaliteit dan het originele kanaal ook geen reclame voor het kanaal in de Etalage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan