• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips CI+ Openstaande Issues

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook graag de Beta versie testen. Ik heb een 37pfl8684 en een ci+ met de bekende bugs + nog een osd probleempje.
 
Ik stel mij ook wel beschikbaar voor de beta-firmware als daar mensen voor nodig zijn.
Type: 32PFL9604H/12
 
zijn er al mensen die de ci+ cam werkende hebben in de 22" tv uit de 5000 serie ?
Bij mij wordt de cam helaas nog niet herkend
 
Philips heeft vanmiddag de candidate release aangeboden. In deze release zijn volgens Philips alle issues / bugs opgelost. Wij zullen deze week starten met het testen. Als de eerste resultaten goed zijn, wil ik deze software ook beschikbaar stellen voor enkele members om mee te testen. Uiteraard op eigen risico. Ik zal hier op een nader tijdstip verdere mededelingen doen.

Vanzelfsprekend wil ik ook erg graag testen, ik heb een 5604 tv met de SMiT cam die op zich goed werkt op de bekende issues na, natuurlijk.
 
Mwoah. Je kunt ook ff de kat uit de boom kijken en ff afwachten waar de beta-testers allemaal tegenaan lopen :)

Dat is precies wat ik ga doen!
Ik ga zeker niet meer "klooien" met een apparaat waar de rest van de familie ook gebruik van maakt. Een keer een snelle driver update gedaan op onze HTPC. De dag erna bij thuiskomst van het werk een huilende dochter, vrouw in stress en overgekookte melk alleen maar dat door de update de HTPC niet meer 100% goed werkte...
 
@Anoniem,

Wil/mag/kan/durf je een eerste indruk van de tests met de nieuwe firmware geven?
Zo ja? Heel graag :)
 
@Anoniem,

Wil/mag/kan/durf je een eerste indruk van de tests met de nieuwe firmware geven?
Zo ja? Heel graag :)

Nee, ik kan je nog geen informatie geven, want ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen van mijn eigen testers. Ik ben op dit moment software aan het uploaden voor een member / "ínsider" maar dat wil nog niet echt lukken.
 
Okee, dan wachten we maar weer rustig af.
(Ongeduld is soms ook een schone zaak :))
 
Voor de volledigheid zet ik een mogelijke issue met de melding 'Er is een zender update beschikbaar' hier maar bij.
Klik hier.
 
Testen nieuwe firmware

Ook ik hou me aanbevolen voor het testen van de nieuwe philips firmware. Ik heb zelf een Philips 37PFL9604/h12.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan