• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update procedure firmware 1.0.2.5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na veel vuldig contact zonder resultaat te hebben gehad met de helpdesk van Ziggo is er een monteur gestuurd. Deze heeft geconstateerd dat mijn Cisco niet helemaal in orde is (was ik zelf ook al achter ). Hij zou een procedure in werking zetten waardoor ik, zo begreep ik het, een nieuwe zou krijgen waarna ik mijn oude retour moest sturen. Het blijkt allemaal anders te zijn. Ik krijg een stickertje thuis, stuur mijn Cisco op en zit vervolgens 6 weken zonder TV. Wat zijn dat voor praktijken meneer Ziggo?

Dus als iemand die pincode nog eens wil geven wil ik het risico wel nemen.

Petar
 
Stuur een PB

Hij zou een procedure in werking zetten waardoor ik, zo begreep ik het, een nieuwe zou krijgen waarna ik mijn oude retour moest sturen.
Het blijkt allemaal anders te zijn. Ik krijg een stickertje thuis, stuur mijn Cisco op en zit vervolgens 6 weken zonder TV.

Toen mijn cisco er de brui aangaf, kreeg ik eerst een nieuwe en moest in dezelfde doos de oude terugsturen.
Ik mocht (gelukkig) mijn tv overigens gewoon houden. :rolleyes:

Misschien helpt een PBtje naar Kitaro1 om sneller een nieuwe te krijgen

Dus als iemand die pincode nog eens wil geven wil ik het risico wel nemen.

Ik denk dat je dan toch beter een PBtje naar RoelVB kunt sturen, want anders wordt het antwoord mogelijk weer aangepast.
 
Zojuist mijn cisco geupdate mbv de procedure van Roel, en dit is zonder problemen verlopen! :applause: Bedankt RoelVB!

Ik ben blij dat ik geen vrije dag heb hoeven te nemen om op een ziggo-monteur te wachten, of nog erger de box 3 tot 6 weken kwijt geweest te zijn.
Maar ik blijf het schandalig vinden dat ziggo nu nog steeds ontvangers met deze zeer verouderde en niet zelf up te daten firmware naar nieuwe klanten verstuurd :no:
 
Zojuist mijn cisco geupdate mbv de procedure van Roel, en dit is zonder problemen verlopen! :applause: Bedankt RoelVB!

Ik ben blij dat ik geen vrije dag heb hoeven te nemen om op een ziggo-monteur te wachten, of nog erger de box 3 tot 6 weken kwijt geweest te zijn.
Maar ik blijf het schandalig vinden dat ziggo nu nog steeds ontvangers met deze zeer verouderde en niet zelf up te daten firmware naar nieuwe klanten verstuurd :no:
Ik probeer dit ook maar wat is de pincode?
 
RoelVB,

Hartelijk dank voor de uitleg, mijn systeem is up-to-date.

Geezer :applause:
 
Ziggo=:evil:> :no::no::no:

:mrgreen: heel erg bedankt voor de ":censored:" pincode nu is mijn ITV Tuner ook up to date :pompom::applause::pompom::applause::pompom::applause::pompom::applause::pompom::applause::pompom::applause::pompom::applause:
 
cisco 8455DVB foute firmware 1.0.2.5.

Halo ik wil even melden dat ik ook een cisco box van ziggo heb met firmware 1.0.2.5. Hij werk gewoon bij digitale tv en HD. Maar wat ik nu het gekke vind is als ik nu interactieve tv wil installeren zeg hij dat het het niet beschikbaar is. In het menu kan ik dan ook geen TVteek en vod vinden. Er staat alleen Videoteek in het menu en als ik daar op klik zegt hij VOD niet beschikbaar. Verder heb ik ook gemerkt dat de cisco de software niet deed updaten. Weet iemand hoe dit kan. Ik word echt gek van dat ding. dit is nu all de tweede box bij de eerste was de HDD all na 6 maanden overleden.
 
foute firmware

zie discussie op pag 6 ; cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ? :!:

Iemand heeft het nodig gevonden deze discussie te sluiten maar ik zie dat ziggo nog steeds de foute cisco's in huis heeft :censored:.


Dus ff terug bladeren op dit forum en zoeken naar cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ? , dan weet je wat je moet doen .:pompom:

De mogelijkheden zijn : terug sturen met retoursticker van ziggo of een ziggo monteur zo gek krijgen dat hij hem up gaat daten , zie discussie .:thankyou:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand de verwijderde pincode nog? Ik zou er erg mee geholpen zijn, aangezien ik een 2e hands cisco heb met een verkeerde smartguide versie en dus geen recorder menu. Ook kan ik hem dus niet omruilen bij Ziggo en wil het risico wel nemen met het service menu. Graag een PM! :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan