• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

DCB H360RS loopt steeds vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

deniche8

Hallo mensen!

Ik heb sinds vandaag een heel vreemd probleem met mijn Samsung decoder. Na enkele minuten gaat het blauwe HDMI lampje in het schermpje branden, valt het beeld weg en reageert de decoder nergens meer op.
De enige manier om dit te verhelpen is de stroom er af te halen en even later er weer op te zetten.

De afgelopen dagen viel het mij wel op dat het klokje in het schermpje vaker een verkeerde tijd weergaf.
Heeft hij er nu dan de brui aan gegeven? Zijn er meer mensen die dit probleem kennen???

Oplossing!?!? Alles is welkom!

Gr Dennis
 
Dennis,

Sorry dat ik geen oplossing heb maar ik heb sinds gisteren ook het zelfde probleem als wat ik bij jou lees. Ook na meerdere keren met Ziggo te hebben gebeld bleef het probleem bestaan. Zij rade me aan een nieuwe decoder te kopen.
Ombegrijpelijk want het is mijn 2de decoder in krap 2,5 jaar. Het enige voordeel wat ik had bij de eerste was dat deze nog onder de garantie viel.
Dennis ik blijf ook zoeken en als ik wat heb laat ik het zo snel mogelijk weten. Maar mocht jij iets vinden dan hou ik me zeker aanbevolen.
 
Ingeruild

Heej Ed,

ik heb mijn decoder dezelfde avond nog bij Expert in mijn woonplaats langs gebracht. Zij zouden de decoder naar Samsung terugsturen om te laten nakijken dus ik hoop hier spoedig meer over te horen.
Als ik meer weet dan zal ik dat ook op het forum posten, voor het geval er meer mensen met dit probleem zijn.
Het probleem is dat ik er geen garantie meer op heb, edoch lijkt mij dat bij normaal gebruik die apparatuur niet zomaar kapot kan gaan.
Hopelijk ziet Samsung dat ook in. Ik denk ook niet dat Ziggo hier veel aan kan doen, anders zouden er vast meer mensen met dit probleem zijn.
Hoe dan ook, i'll keep you posted.
 
Dennis,

Graag het is toch weer een kleine 200 euro. Ik hoor het wel
 
Terug

Nou, de decoder is vandaag teruggekomen, en gerepareerd door Samsung. De voeding en een printplaat zijn vervangen. Hiervoor heb ik gelukkig alleen de verzendkosten hoeven te betalen.
Al met al werkt de decoder weer als een trein. Toch blijft het een bizar voorval.
:pompom:
 
Dennis,

Bedankt voor je reactie. Ga morgen eens praten met BCC om te kijken of hun het zelfde doen en anders schrijf ik Samsung aan. Ik zou zeggen, kijk ze en nogmaals bedankt.

Ed
 
Nou, de decoder is vandaag teruggekomen, en gerepareerd door Samsung. De voeding en een printplaat zijn vervangen. Hiervoor heb ik gelukkig alleen de verzendkosten hoeven te betalen.
Al met al werkt de decoder weer als een trein. Toch blijft het een bizar voorval.
:pompom:

Supersnel !!
 
Snel ja!

Inderdaad ja. Het apparaat is een weekje uit de roulatie geweest. Laat ik het op goede service van de winkel houden. (Expert Enkhuizen).
Nu hopen dat er nog eens een goede update voor de decoder komt.

Het zou mooi zijn als hij automatisch voor de 'mooie' ondertiteling kiest bij zenders als HISTORY. Nu kiest hij zelf steeds voor de ondertiteling met de zwarte balk en moet je dit handmatig op de mooie variant zetten.
Andere samsung decoders doen dit ook automatisch (270R). :thumb up:
 
hoe zet je dat handmatig op de ''mooie'' variant dan?
 
Inderdaad ja. Het apparaat is een weekje uit de roulatie geweest. Laat ik het op goede service van de winkel houden. (Expert Enkhuizen).
Nu hopen dat er nog eens een goede update voor de decoder komt.

Het zou mooi zijn als hij automatisch voor de 'mooie' ondertiteling kiest bij zenders als HISTORY. Nu kiest hij zelf steeds voor de ondertiteling met de zwarte balk en moet je dit handmatig op de mooie variant zetten.
Andere samsung decoders doen dit ook automatisch (270R). :thumb up:

Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de mooie variant, hou dit niet langer voor jezelf en deel dit met ons 360 ers....!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan