• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8455DVB MPEG-4 HD Digital Video Recorder en 8550HDC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij MediaMarkt in Alkmaar heb ik toch wel Ziggo decoders, smartcards en zelfs Alphacrypt modules te koop zien staan.

OK. Verbaasd me. Wellicht dan dat ze iig de 8455 echt alleen nog in oud Casema gebied verkopen omdat hij daarbuiten zelfs in andere Ziggo gebieden niet werkt.
 
OK. Verbaasd me. Wellicht dan dat ze iig de 8455 echt alleen nog in oud Casema gebied verkopen omdat hij daarbuiten zelfs in andere Ziggo gebieden niet werkt.

Ben zaterdag nog even bij de mediamarkt in alphen aan de rijn geweest.
Zag absoluut geen sisco staan. Ik heb geen medewerker aangesproken daar deze mensen geselecteerd worden op onkunde.

Kees
 
Ben zaterdag nog even bij de mediamarkt in alphen aan de rijn geweest.
Zag absoluut geen sisco staan. Ik heb geen medewerker aangesproken daar deze mensen geselecteerd worden op onkunde.

Kees

:censored: Het ding heet ook Cisco 8455DVB
 
Ik woon in Multikabel gebied

De Cisco 8455DVB is alleen leverbaar in voormalig Casema gebied. Vandaar dat hij niet te kopen is in Alkmaar. Groote kans dus dat hij wel bij de MediaMarkt in Utrecht te vinden is.

Ander vraagje: Weet iemand toevallig of de Cisco ook met korting aangeboden gaat worden als een Alles-in-Een pakket besteld wordt? Ik vind het zonde om nu 428,95 te betalen terwijl ik korting krijg op andere decoders.
 
De Cisco 8455DVB is alleen leverbaar in voormalig Casema gebied. Vandaar dat hij niet te kopen is in Alkmaar. Groote kans dus dat hij wel bij de MediaMarkt in Utrecht te vinden is.

Ander vraagje: Weet iemand toevallig of de Cisco ook met korting aangeboden gaat worden als een Alles-in-Een pakket besteld wordt? Ik vind het zonde om nu 428,95 te betalen terwijl ik korting krijg op andere decoders.
er zijn vele cisco bezitters in @home gebied!tot volle tevredenheid.
 
er zijn vele cisco bezitters in @home gebied!tot volle tevredenheid.

Punt is ook niet dat hij buiten Casema gebied niet werkt, wel dat hij daar niet formeel geleverd en gesupport wordt. Begrijp daarom dat ze hem alleen in Casema gebied verkopen.

Overigens gebruik ik hem in Casema gebied, maar niet tot volle tevredenheid helaas vanwege de erg onbetrouwbare EPG. Daarom dat ik soms wat verbaasd ben dat mensen zo om deze Cisco zitten te springen dat ze hem zelfs officieus willen hebben. Zou persoonlijk even wachten tot de officiële uitrol, hopelijk hebben ze dan de kinderziektes er wat meer uit dan nu.
 
Cisco 8455DVB

Even ter informatie:
Ik ben woonachtig in het voormalige @home gebied Maastricht e.o. Als ik via de Ziggo website deze cisco wil bestellen en ik moet dan door de postcode check dat loopt hij door en kan ik mijn persoonlijke gegevens invullen voor de bestelling. Ook wordt mij niet meer gevraagd (als de postcode check afwijst) of ik op de hoogte gehouden wil worden. Ik heb verder nog geen bestelling geplaatst omdat ik toch nog even de kat uit de boom wil kijken. Ik heb begrepen dat er van Humax ook een dergelijk apparaat zit aan te komen in 2e kwartaal 2009.:pompom:
Dus in Maastricht kan ik blijkbaar wel deze cisco bestellen.
 
Even ter informatie:
Ik ben woonachtig in het voormalige @home gebied Maastricht e.o. Als ik via de Ziggo website deze cisco wil bestellen en ik moet dan door de postcode check dat loopt hij door en kan ik mijn persoonlijke gegevens invullen voor de bestelling. Ook wordt mij niet meer gevraagd (als de postcode check afwijst) of ik op de hoogte gehouden wil worden. Ik heb verder nog geen bestelling geplaatst omdat ik toch nog even de kat uit de boom wil kijken. Ik heb begrepen dat er van Humax ook een dergelijk apparaat zit aan te komen in 2e kwartaal 2009.:pompom:
Dus in Maastricht kan ik blijkbaar wel deze cisco bestellen.

Is hier ook al gemeld: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=14363 :oyeah:
 
bestellen Cisco 8455DVB

Sorry TheCrouch,
Ik ken niet alle draadjes van buiten. Ik heb niet alles op mijn persoonlijke harde schijf hierboven opgeslagen. Ik lees er veel over maar soms ontgaat mij ook wel eens een melding van een week eerder.
Fijn dat er forummers zijn die alles goed (de les) bijhouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan