• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je wel in de 24 uur voorafgaand aan de gemiste opname je humax enige tijd aangehad

(hierbij refereer ik naar dit probleem/antwoord)
 
Heb je wel in de 24 uur voorafgaand aan de gemiste opname je humax enige tijd aangehad

(hierbij refereer ik naar dit probleem/antwoord)
Bij dat probleem verscheen er wel een mislukte opname in de medialijst.
Ik denk eerder aan een relatie met deze: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20997 , daarbij ging het als ik me goed herinner ook om dagelijkse opnamen.
Als dat inderdaad het probleem is zou je als workaround 5, 6 of 7 wekelijkse opnamen kunnen programmeren.
 
Bij dat probleem verscheen er wel een mislukte opname in de medialijst.

Ik ben begin oktober een midweekje weggeweest en daarbij miste ik ook een aantal dagelijkse opnames die meer dan 24 uur na mijn vertrek gepland waren.
De 1e ging nog wel goed, de 2e en 3e waren afwezig.
Na mijn terugkomst (lees weer gebruiken van de humax) gingen de opnames weer goed.
Ik weet zeker dat die 'verdwenen opnames' gerelateerd waren aan het door mij aangehaalde probleem.
 
Ok, gaat om GTST op RTL 4 (voor mijn vriendin natuurlijk lol).
Dan via de gids geklikt voor opnemen en dan ingesteld op "dagelijks".
Heb ruime voor en nar tijden, ik dacht 5-10 min voor en 10 min na.
Vorige week was "woensdag" niet opgenomen, deze week dinsdag niet.
Geen opnames van 0 minuten oid, gewoon in zn geheel niet opgenomen.

Christian
Wat ik heb gedaan ivm GTST is een kijkblokje van +/- 6 minuten geprogrammeerd, van 19:50-19:56. GTST neemt van 19:55 op en al mijn andere opnames zijn vaak aansluitend hierop. Dit ism de workaround door Ziggo (1 keer per 24 uur de keys verversen??) heb ik geen problemen meer ondervonden.

Het blijft wel echt noodzaak dat Ziggo eens met een nieuwe firmware komt, schandalig dat dit allemaal zo lang moet duren. Maar goed heel Ziggo mag zichzelf eigenlijk wel kapot schamen vind ik aangezien dit niet het enige probleem is waar ik mee te maken heb en heb gehad.
 
Wat ik heb gedaan ivm GTST is een kijkblokje van +/- 6 minuten geprogrammeerd, van 19:50-19:56. GTST neemt van 19:55 op en al mijn andere opnames zijn vaak aansluitend hierop. Dit ism de workaround door Ziggo (1 keer per 24 uur de keys verversen??) heb ik geen problemen meer ondervonden.

Het blijft wel echt noodzaak dat Ziggo eens met een nieuwe firmware komt, schandalig dat dit allemaal zo lang moet duren. Maar goed heel Ziggo mag zichzelf eigenlijk wel kapot schamen vind ik aangezien dit niet het enige probleem is waar ik mee te maken heb en heb gehad.

Ik ondervond de problemen ook al wel eens als ik m op "wekelijks" had gezet, toen omgezet naar dagelijks.

Dat van een kijkblokje snap ik niet helemaal.
Zou het helpen als ik een timer instel dat ie om bv 19.30 aan gaat elke dag? Zou ie dan wel opnemen?

In ieder geval al bedankt voor alle reacties!!!!
 
wish: EPG programma doorzoeken op naam. Mijn mediacenter PC doet dat ook. Nu kijkt de tuner alleen naar de tijd en zender. Daardoor krijg je vaak de verkeerde programa's.
 
dat klopt. Maar na het programeren van een programma, neemt de 5050c gewoon op de dan vastgelegde tijd op. Ook als het programma helemaal niet komt of verplaatst is.

B.v. House op dinsdag werd verplaatst naar vrijdag. opname dinsdag (een of andere film) geen opname op vrijdag. De 5050c kijkt dus niet naar de naam van een programma. De media center software doet dit wel. B.V. Topgear BBC. De PC stop met opnemen tijdens zomerstop, om vervolgen bij de eerst volgende start van een reeks topgears weer te beginnen. Ook kun je b.v CSI: miami op verschillende zenders volgen, op op verschillende dagen. Daarbij kun je ook aangeven of je herhalingen van een uitzending wel of niet wil opnemen. Media center neemt dezelfde Guide info als de 5050c. Ik gebruik dus niet TVTV of zoiets. Met a.w de Mediacenter versie van programeren is eigenlijk : fire and forget. je geeft aan welke programma's je wilt zien en dan zorgt media center er voor dat ze opgenomen worden. dit moet de 5050c eigenlijk ook makkelijk kunnen.
 
Dit staat al op plaats 4 genoemd in de wishlist (post #1 van deze draad)
en deze verwijst weer naar deze post, waar hetzelfde staat al jij bedoeld

Maar zoals je ook in post 1 kunt lezen is de kans dat wishes vervuld worden in de 5050c zo goed als nihil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan