• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ werkt goed op Sony Bravia KDL-40W5500

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt, helaas is hier een fout een fout gemakt

Komt op de site van Ziggo nog een rectificatie m.b.t. de gemaakte fout, ik merk dat heel veel mensen bij mij in de winkel terug komen en het niet aan de praat krijgen. Inmiddels wordt dat zo zorgvuldig mogelijk gecommuniceerd door mijn collega's en mijzelf.. maar zelfs dan is nog niet alles tegen te houden.. misschien even bericht op de site van Ziggo?
 
Komt op de site van Ziggo nog een rectificatie m.b.t. de gemaakte fout, ik merk dat heel veel mensen bij mij in de winkel terug komen en het niet aan de praat krijgen. Inmiddels wordt dat zo zorgvuldig mogelijk gecommuniceerd door mijn collega's en mijzelf.. maar zelfs dan is nog niet alles tegen te houden.. misschien even bericht op de site van Ziggo?

Het beste zou zijn een sticker te plakken op het starterspakket met de juiste wijze van aanbrengen v/d smartcard, zoalng de manuals niet aangepast zijn. Ik zal eens overleggen.
 
Het beste zou zijn een sticker te plakken op het starterspakket met de juiste wijze van aanbrengen v/d smartcard, zoalng de manuals niet aangepast zijn. Ik zal eens overleggen.


Dan zou ik die graag snel in mijn vestiging ontvangen! Ik weet niet of ik hierover contact op kan nemen met onze accountmanager of leverancier van jullie producten?
 
Dan zou ik die graag snel in mijn vestiging ontvangen! Ik weet niet of ik hierover contact op kan nemen met onze accountmanager of leverancier van jullie producten?

Kan geen kwaad om (met de accountmanager) contact op te nemen.
 
CI vervangen door CI+

Hallo,

CI+ handleiding doorgenomen.
Daarin gaat men er m.i. vanuit dat de TV voor het eerst digitale kanalen gaat onvangen.
Mijn situatie:
Huidige TV, Sony KDL40W5500, voorzien van CI module met geregistreerde smartcard.
Mijn bedoeling is de huidige smartcard in de nieuw CI+ module steken en in de TV te plaatsen en daarna de TV aanzetten.
(De juiste wijze van plaatsen van de smartcard is dankzij dit forum bekend.)
Zijn deze handelingen voldoende om de TV instellingen en kanalen te behouden zoals die waren bij de CI module?

Vr. gr.
Internetter.
 
Hallo,

CI+ handleiding doorgenomen.
Daarin gaat men er m.i. vanuit dat de TV voor het eerst digitale kanalen gaat onvangen.
Mijn situatie:
Huidige TV, Sony KDL40W5500, voorzien van CI module met geregistreerde smartcard.
Mijn bedoeling is de huidige smartcard in de nieuw CI+ module steken en in de TV te plaatsen en daarna de TV aanzetten.
(De juiste wijze van plaatsen van de smartcard is dankzij dit forum bekend.)
Zijn deze handelingen voldoende om de TV instellingen en kanalen te behouden zoals die waren bij de CI module?

Vr. gr.
Internetter.
Heb je een alphacrypt erin zitten dan?
Ik heb het zoals je beschrijft gedaan en 5-10 minuten later werkte het.
Zie ook in het sony sub-forum
 
Heb je een alphacrypt erin zitten dan?
Ik heb het zoals je beschrijft gedaan en 5-10 minuten later werkte het.
Zie ook in het sony sub-forum

Als je met een alphcrypt de CI module bedoelt, inderdaad die zit er in en die moet ik helaas vervangen door een CI+ module om beeld te blijven houden bij Ziggo.
Mocht je iets ander bedoelen zie ik dat graag.

Dank voor je reactie.

Vr. gr.
Internetter.
 
CI+

Klopt inderdaad. Bij de Sony is het zo dat je eerst alle kanalen digitaal gaat zoeken. Daarna plaats je de Cam module in de TV. Controleer desnoods nog even je network ID en frequentie en het zou gewoon moeten werken.:wink:
 
hoi,

ik ben ook in het bezit van een sony 40w5500 na het installeren van de ci+ kaart lijkt alles prima te werken.
Het enigste probleem wat ik nog heb is dat ik niet hoger kom met zappen dan kanaal 900 heeft nog iemand dit probleem en hier misschien een oplossing voor?

thx leon
 
Het beste zou zijn een sticker te plakken op het starterspakket met de juiste wijze van aanbrengen v/d smartcard, zoalng de manuals niet aangepast zijn. Ik zal eens overleggen.

Vreemd dat bij Ziggo alles in twee keer moet of vaker.
Leert Ziggo niet van fouten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan