Ziggo medewerkers niet meer zichtbaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bordewolf2022

Forum Gebruiker
Berichten
1.167
Internet
  1. DELTA
Digitale TV
  1. DELTA
Sinds korte tijd zijn de Ziggo-medewerkers niet meer zichtbaar. Wordt dit weer snel verholpen????

Het lijkt me toch niet de bedoeling dat dit onderscheid volkomen weg is.

Daarnaast is het erg handig dat Ziggo-medewerkers een aparte status hebben waardoor ze de forumleden snel kunnen helpen.
 
Sinds korte tijd zijn de Ziggo-medewerkers niet meer zichtbaar. Wordt dit weer snel verholpen????

Het lijkt me toch niet de bedoeling dat dit onderscheid volkomen weg is.

Daarnaast is het erg handig dat Ziggo-medewerkers een aparte status hebben waardoor ze de forumleden snel kunnen helpen.

volgens mij zijn we nog steeds herkenbaar.
 
klopt die zijn er mee gestopt..helaas
Ze hebben nog gelijk ook! Doen heel goed werk en dan komt er ineens een 'nieuw' persoon klagen over onafhankelijkheid van de Ziggo-gebruikersforum. Kan er zo kwaad om worden. Maar aan de andere kant, waarom laten ze zich door zo'n geval uit de weg slaan? Ziggo-User is ook weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad jammer, maar zullen ze door ziggo zelf niet op het matje geroepen zijn? geen idee hoor....maar wel apart dat ze ineens allemaal stoppen..... ziggo-user bijvoorbeeld heeft mij goed geholpen met mijn vastgelopen order.........
 
Saywhat is ook nog steeds actief en Webcare team scrollt ook af en toe door het forum.


Ja, dat wel..... maar ik neem niet aan dat ziggo zit te wachten dat al haar medewerkers op een forum speciefiek problemen gaan oplossen (al ben ik daar wel voorstander van) ik denk dat ze het willen houden bij een geselecteerd groepje.... maar kan het mis hebben natuurlijk......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan