• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

faxen met multikabel

  • Onderwerp starter dutchman88
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dutchman88

Goedenmiddag allemaal,

Ik had even een vraagje M.B.T faxen bij multikabel.
Ik heb hier een all-in-one printer staan en ik moet wel eens regelmatig een fax verzenden.

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om via multikabel te faxen en wat zijn de stappen die je moet doen.

de fax service van MK is niks voor mij dat geld alleen voor inkomende faxen maar moet ze ook kunnen versturen.

Met vriendelijke groet,
Dutchman88
 
Gewoon aansluiten en proberen. werkt het wel: dan heb je geluk. MK ondersteunt geen fax

gr
Tom
 
tomirene zei:
Gewoon aansluiten en proberen. werkt het wel: dan heb je geluk. MK ondersteunt geen fax

gr
Tom

oke bedankt voor je reactie.. maar is de 2e poort op het modem al geactiveert of moet die nog geactiveerd worden..
en moet er geen fax nummer worden aangevraagt..?

Met vriendelijke groet,
Dutchman88
 
dutchman88 zei:
maar is de 2e poort op het modem al geactiveert of moet die nog geactiveerd worden..
en moet er geen fax nummer worden aangevraagt..?
Je kan momenteel nog maar 1 lijn/nummer gebruiken. Modem en FAX werkt normaal gesproken wel gewoon, alleen men garandeerd niets
 
CeeS zei:
dutchman88 zei:
maar is de 2e poort op het modem al geactiveert of moet die nog geactiveerd worden..
en moet er geen fax nummer worden aangevraagt..?
Je kan momenteel nog maar 1 lijn/nummer gebruiken. Modem en FAX werkt normaal gesproken wel gewoon, alleen men garandeerd niets

oke bedankt voor je antwoord..
word er in de toekomst wel wat aan gedaan dat je een extra nummer kan aanvragen..?
want we zitten namelijk ook nog met een huis telefoon hier en om elke keer het kabbeltje te gaan verwisselen zie ik niet zo zitten.

Met vriendelijke groet,
dutchman88
 
Lijn 2 wordt momenteel niet gebruikt door MK.
Huisinstallaties natuurlijk ook niet.
nogmaals: fax aansluiten op je normale telefoonverbinding (nr1) en proberen. je eigen nummer is dan ook je faxnummer (als het werkt) je fax zo instellen dat eerst de telefoon een paar keer overgaat voordat de fax aanslaat.
 
Faxen werkt prima, zelfs met een historisch, oud dial-up fax modempje op een MK lijn!
 
Ierlandfan zei:
Faxen werkt prima, zelfs met een historisch, oud dial-up fax modempje op een MK lijn!
Yoh, jij reageert op oude items,
maar zoals je weet; het werkt wel, of niet..
 
Yoh, jij reageert op oude items,
maar zoals je weet; het werkt wel, of niet..

En zomaar werkt het wel en niet tegelijk. Wij kunnen hier geen faxen meer versturen naar nummers van bv eFax. (084) Volgens MK werkt alles nog gewoon zoals het was en volgens eFax is daar ook niets aan de hand.

Hier is ook niets veranderd dus iemand liegt.
 
En zomaar werkt het wel en niet tegelijk. Wij kunnen hier geen faxen meer versturen naar nummers van bv eFax. (084) Volgens MK werkt alles nog gewoon zoals het was en volgens eFax is daar ook niets aan de hand.

Hier is ook niets veranderd dus iemand liegt.

Wat gaat er mis ?
Krijg je het nummer niet aan de lijn? (meeluisteren?)
Een 084 nummer is een duurder nummer, heb je die toevallig geblokkeerd staan in de instellingen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan