• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gedonder met Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

w230160

Tja waar te beginnen, op 3 oktober alles in 1 extra besteld. De toezegging dat ik binnen 14 dagen mijn spullen zou ontvangen. Dus ik blij dat ik op 18 oktober een keurige brief van Ziggo krijg dat het op 21 oktober gaat werken. ( Had tot nu toe z3 internet en analoge tv.) Maar geen spullen, dus even gebeld naar de helpdesk........na zo'n 43 minuten kreeg ik een behulpzame jonge man die zou controleren waar mijn spullen blijven maar helaas, het programma om de status van het pakket te bekijken werkt niet.:censored: Ja dus maar een mailtje gestuurd en nog een maar antwoord blijft uit. Afgelopen vrijdag 7 november was mijn snelheid gezakt van 1.43 Mb naar 1.20 Mb Ziggo gebeld en daar krijg ik te horen dat er in de wijk werkzaam heden zijn geweest gedurende de nacht. Dus stekker uit het modem, pc rechtstreek aangeloten, nope niets veranderd:evil: In het weekend bar en boos gaat mijn snelheid de richting van de beurs uit dramatisch langzaam tot redelijk.
Vandaag maar eens gebeld en weer blijkt dat men niet in het programma kan komen om te kijken waar mijn spullen blijven.....ik word er moe van, een telefooncentrale die dagen lang kuren heeft ( niet bereikbaar )
een track en trace die het niet doet, en als klap op de vuurpijl je internet wat alleen langzamer wordt in plaats van sneller. Nou de moraal van het verhaal, als een ouwe demente vent als beeld van je bedrijf brengt gaat de rest ook die kant op. Een ding wel, de medewerkers worden er zelf ook helemaal gek van. Dus ga ik maar eens kijken bij xs4all, hoor ik tenminste goede geluiden van. Jammer Ziggo maar een geriatrische inrichting is het enige wat ik je nog toe wens!:no:
 
Je hebt ook nog een vraag? Wil je misschien dat iemand je ergens mee helpt?

Het is inmiddels bekend dat het bij Ziggo vaak fout gaat, of probeer je een online dagboek bij te houden?
 
Ja, als er iemand bij ziggo hier nou eens iets mee zou doen:censored:
 
Ik denk dat de forumleden je hier best willen proberen te helpen, maar waar wil je bij geholpen worden? Het bestelproces? De problemen met je snelheid?

Je verteld een heel verhaal, maar om bv een mogelijke oorzaak van je te lage snelheid aan te wijzen is er meer informatie nodig. Waar wil je dat we je bij proberen te helpen. Wat je nu gepost hebt (niet lullig bedoeld) is meer een "lucht-je-hart" verhaal maar bevat niet een duidelijk herkenbare vraagstelling.
 
er zijn een aantal Ziggo medewerkers hier, wellicht kan een van hen alles voor je nakijken.

suc6
 
Nou ja... Er is toch ook niets mis mee als hij hier alleen even zijn hart wil luchten?
 
Nou er gloort hoop aan de horizon, na een uurtje wachten blijkt dat a: de pakketten vertraagd zijn, b: ik op sta voor het plus pakket ( ik heb echt extra besteld) c: mijn internet z3 beeindigd is dus daarom mijn snelheid verlaagd is d:zodra ik mijn modem ontvang de snelheid binnen 48 uur naar extra gaat
e: men alleen mijn televisie gefactureerd heeft ( ben dus wanbetaler)
f: men hoopt dat ik mijn spullen eind volgende week ga ontvangen ( als ze al bekend zijn bij tnt post)
Over dementie gesproken de opmerking : ik kan U niet vinden als klant, ons track en trace programma werkt niet ( vergeet zijn t&t nummers)
Tja het werkt nog niet echt bij Ziggo.....
 
Hoera !!!

Maandag gebeld met een vriendelijke dame die zelf boos naar haar manager toegaat en zegt dat dit nu in orde wordt gemaakt en voila vandaag woensdag 19 november mijn modem ontvangen. Even gebeld met Ziggo ( jaha telefonie werkt ook prima) digitale ontvanger wordt binnen 14 dagen verzonden en in het ziggo systeem staat dat men mij gaat compenseren voor alle kosten en dat ik op sta voor een hd ontvanger
??? zonder kosten dus het lijkt wel goed te komen met ziggo ( er zijn schijnbaar goede medicijnen tegen dementie!!!):pompom::pompom::pompom:
 
ik zit al maanden met een gehalveerde snelheid,en vandaag eindelijk in een redelijke tijd een vriendelijke dame van de helpdesk aan de telefoon.

al mijn storingsmeldingen bleken gewoon nog open te staan en zij ging er direct achteraan...
ze beloofde mij om vandaag nog terug te bellen.

voor de zoveelste keer is dit wéér niet gebeurt.
ze laten mij gewoon stikken al maanden,belofte op belofte...
zo gaat het dus al maanden.

zou iemand mij nu alsjeblieft eens echt willen helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan