• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Poll: Wachttijd Ziggo Helpdesk Casema gebied

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

commander

** Deze poll is alleen voor ex- Casema klanten, zie andere polls voor @Home/Multikabel **

Om een inventarisatie te krijgen van de wachttijden bij de helpdesk hebben we een aantal polls gemaakt. Omdat klanten doorgeschakeld worden naar hun eigen klantenservice/helpdesk verzoeken we jullie deze poll alleen in te vullen indien je in Casema gebied zit

Vul de poll eerlijk in alleen als je de laatste paar dagen naar de klantenservice/helpdesk hebt gebeld.

Om misbruik en/of grapjassen tegen te gaan is dit een "open" poll waarbij je usernaam zichtbaar is.
 
De poll klopt niet. Heb zelf meerdere malen Casema gebeld en als de wachttijd langer dan 10 minuten bedraagt, verbreken zij zelf de verbinding. Dus een wachttijd van langer dan 10 minuten komt dan ook niet voor; geeft dan ook een vertekend beeld. In ieder geval: op wat voor tijd ik ook bel: het lukt niet! Had mijn abo willen wijzigen per 1/7, dat gaat dus niet meer lukken:cry:
 
De poll klopt niet. Heb zelf meerdere malen Casema gebeld en als de wachttijd langer dan 10 minuten bedraagt, verbreken zij zelf de verbinding. Dus een wachttijd van langer dan 10 minuten komt dan ook niet voor; geeft dan ook een vertekend beeld. In ieder geval: op wat voor tijd ik ook bel: het lukt niet! Had mijn abo willen wijzigen per 1/7, dat gaat dus niet meer lukken:cry:

Ik heb de tekst van de 'hoogste' even aangepast "meer dan 50 minuten of de verbinding verbreekt" kun je nu voor kiezen. We kijken ook naar de reacties onder de poll dus jouw probleem is dan ook geregistreerd als je hem zo in wilt vullen
 
Re:

Geldt dit ook voor het klantenservice-nr? Die heb ik gisteravond gebeld ivm de status van de DTV-aanvraag. Het duurde ongeveer 25 minuten eer ik iemand aan de lijn had. Van mij mogen ze wel de muziek wat harder zetten. Dat is nu qua volume net aan.
 
Geldt dit ook voor het klantenservice-nr? Die heb ik gisteravond gebeld ivm de status van de DTV-aanvraag. Het duurde ongeveer 25 minuten eer ik iemand aan de lijn had. Van mij mogen ze wel de muziek wat harder zetten. Dat is nu qua volume net aan.
Ja, er is in principe nog maar 1 nummer. Misschien dat je er via een oud nummer nog in kunt komen maar dat schakelt door naar de nieuwe denk ik.
 
klantenservice

Ik verbaas me nu al over de klanten 'service' van Ziggo. Heb gisteren geprobeerd te bellen over mijn faktuur maar kreeg na minutenlang menutjes doorklikken te horen dat de wachttijd langer was dan 10 minuten en werd de verbinding verbroken...

Vervolgens probeer ik het vandaag opnieuw en luister ik weer braaf alle menutjes af en denk ik eindelijk ergens te zijn waar ik een levend mens aan de lijn krijg wordt gezegd: we zijn vandaag niet bereikbaar, onze excuses voor het ongemak. Nou dat is lekker dan, hang je toch al zeker weer een paar minuten aan de lijn.

Toch wel triest om te merken dat als er fouten worden gemaakt bij de overgang van Casema naar Ziggo je als klant de pineut bent.
 
10 minuten

Ik heb 10-15 minuten ingevuld, zelf laat ik het niet zo ver komen, als ik hoor wachttijd 10 minuten hang ik op. Regelmatig gebeld de afgelopen week voor een contact. Ik vind 10 minuten teveel als er 10 cent per minuut voor gevraagd wordt, je bent zoiezo al enkele minuten verder eer je door het menu bent gegaan.

Als Ziggo nu eerst eens zo coulant is, zolang er deze problemen zijn om een gratis nummer te geven of op z'n minst lokaal tarief, is het wachten misschien niet zo'n groot probleem.

Daarnaast zou het het ook erg handig zijn om op de site te vermelden de dingen die nog niet tot de mogelijkheden behoren, mogelijk dat het geduld van de klant iets langer is.

Ik heb sinds twee weken een abonnement en probeer dus een mailadres aan te maken, mij te registeren voor Mijn Ziggo en het ftp adres te achterhalen voor het plaatsen van mijn website. Wat tot op heden niet is gelukt.
 
Voor oud casema customers is er toch nog te zien wat de actuele wachttijden zijn bij de helpdesk. Wil je dus naar de helpdesk bellen check dan eerst ff https://www.casema.nl/wachtrijen Dan weet je waar je aan toe bent en kan je zelf bepalen of je wilt bellen :shock: [en nou maar niet hopen dat men deze link ook weer dichttimmert]

En het aanmaken van een @ziggo adres....dit zou pas vanaf 1 juli mogelijk zijn.....hoopt men :wink:
 
gisteren ongeveer 10x geprobeerd, maar er elke keer na 1 min.15sec. eruitgegeooid met de melding dat het momenteel erg druk is. In die 1min15sec ga je dus wel eerst het menu door om er vervolgens uitgegooid te worden....

heb dus ongeveer EUR 1,15 weggegooid om nog steeds niet geholpen te zijn.

Ben zeer ontevreden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan