• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wat met Ziggo Bapp na 29 april a.s.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
zing Bap

Ik ben erg teleurgesteld over het stoppen van de Bap. Ik gebruikte hem altijd om uit het buitenland te bellen.
Vreemd dat ze dat doen zonder een alternatief te bieden, zoals buitenlandbundel oid.
 
Er is een veel beter alternatief: voip accountje nemen. Bel je voor fractie van de tarieven die Ziggo hanteert.
 
Bellen via WhatsApp blijkt een prima, gratis indien via WiFi, kwalitatief prima en veilig (end-to-end encryptie) alternatief. :pompom:
 
Ik ben erg teleurgesteld over het stoppen van de Bap. Ik gebruikte hem altijd om uit het buitenland te bellen.
Vreemd dat ze dat doen zonder een alternatief te bieden, zoals buitenlandbundel oid.


Astrid zal dit wel niet meer lezen, want is niet meer online geweest.

Ziggo heeft wel degelijk iets met een buitenlandbundel gedaan. Ik maak daar ook gebruik van. Ik heb namelijk een 4G abonnement genomen die maar € 1,50 duurder was. Ik kan nu in het buitenland bellen, gebeld worden en sms'en uit de bundel. De bundel krijg ik trouwens nooit op.

Ook zijn sinds enkele maanden de datatarieven in het buitenland drastisch verlaagd. Zoveel dat ik in het buitenland niet meer de mobiele data uitzet. Kost mij maar enkele euro's per maand.
Helaas is dat nog niet uit de bundel. Als Ziggo dat ook zou doen:applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan