• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Z3i naar Extra omgezet en snelheidverlaging

Status
Niet open voor verdere reacties.



OH HAPPY DAY's ARE HERE AGAIN,,blahhhhhhhhhhhhhhhhh:censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored:
 



OH HAPPY DAY's ARE HERE AGAIN,,blahhhhhhhhhhhhhhhhh:censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored::censored:
Mooie snelheid voor een Alles-In-1 Extra abbo in combi met Motorola-modem.
 
Tsja, meneer wil de 50Mbit/s hebben, dus uit zijn frustraties hier even...
Nou, die wil ik ook wel hebben nu, maar ben maar gekapt met klagen. Helpt toch niks. Tis nog geen 31 augustus, dus het zal me ff worst zijn.
Je zal precies zien dat het modem aangeboden wordt als ik net een weekje naar Limburg ben.
Nou geen paniek. We halen hem dan de zaterdag erna wel met het bezorgbewijs op het postkantoor.
 
:sleep:ik had op 12 mei al een brief gehad van Ziggo,waarin stond dat ik binnenkort een modem zou ontvangen,nu meer dan twee maanden later,nog geen modem,nog emailtje en nog geen verhoging,

psygoooooooooo

Maar goed, wacht wel tot pinksteren op kerst valt...:sleep::giveup::giveup::sleep:

dus fijne paasdagen alvast..:mrgreen:
 
:sleep:ik had op 12 mei al een brief gehad van ziggo,waarin stond dat ik binnenkort een modem zou ontvangen,nu meer dan twee maanden later,nog geen modem,nog emailtje en nog geen verhoging,

psygoooooooooo

Maar goed, wacht wel tot pinksteren op kerst valt...:sleep::giveup::giveup::sleep:

dus fijne paasdagen alvast..:mrgreen:
Heb je wel eens een telefoontje gewaagd richting HD?
 
ja,lekker he,heb ondertussen een telefoon rekening waar je u tegen zegt,even Hd bellen,lekker goedkoop alles in 1 extra.

met vriendelijke groet

jack:pompom::giveup::giveup:
 
ja,lekker he,heb ondertussen een telefoon rekening waar je u tegen zegt,even Hd bellen,lekker goedkoop alles in 1 extra.

met vriendelijke groet

jack:pompom::giveup::giveup:
Inderdaad heel goedkoop. € 64,95 p/m :mrgreen::applause::thumb up:
 
fijne avond nog......:pompom::pompom::pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan