• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

hdtv

  • Onderwerp starter martin271159
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de Philips SD decoder aan de recorder hangen. Nadeel van die decoder is dat deze bij een timer opname vanuit standby alleen de VCR scart activeert. Opname vanaf RGB scart is er dan dus niet bij.
Zeer onhandig inderdaad.
Wie ontwerpt nu weer zoiets? :?

Ook als je gewoon alleen maar wil kijken springt ook de recorder op opname. Kun je hem weer uitzetten omdat anders je hd vol raakt. Ideaal is de oplossing dus zeker niet te noemen. De handleiding van de Pana vond ik echter erg onduidelijk zonder het apparaat erbij te hebben om mee te spelen, vandaar dat ik er niet op in ging.
Die opnamefunctie gebruik je uiteraard alleen als je hem nodig hebt, anders is de HDD/DVD van de recorder natuurlijk snel vol.
De Panasonic heeft hier gewoon een aparte functietoets voor, de recorder gaat dan in standby wachtend op signaal van de geselecteerde SCART ingang.
 
Bij mijn Philips moet ik die functie meen ik in een menu aanzetten, dat werkt te onhandig. Die toets op de ab van pana is dan inderdaad een stuk fijner. Toch nog eens de handleiding van mijn recorder na pluizen of dat daar niet toch ook makkelijker kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan