• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Heel graag uitleg site uploaden met WYSIWYG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoefde niet extra een nieuwe oproep te starten maar gewoon ff wachten
was ook voldoende geweest....

Here is the publishing information you will need for NVU.

Click on publish:

Under Publish Tab:

Site Name: <CAN BE ANYTHING YOU WANT>
Page Title: <CAN BE ANYTHING YOU WANT>
Filename: index.html (if index.html is the name of your main home page)

Check the box that says: "Include images and other files".

Under Settings Tab:

HTTP Address:

https://members.yourdomain.nl/

Publishing Address:

ftp://homedrive.ziggo.nl/

Username: yourusername (8 character short version of your domain)
Password: password for your hosting account

Via Internet wordt het sterk afgeraden om met NVU je Pagina te uploaden maar hiervoor een gewoon FTP programma te gebruiken...

Alles in het Nederlands....

https://mailgroep.seniorweb.nl/homepage/nvu-lessen/lessenNvu/pdf/les16.pdf

En stel je voor.. alles gevonden via Google..

Sorry, ik ben niet zo handig als jij blijkbaar, niet boosworden :sad:
Toch bedankt!

Het is me echter nog steeds niet gelukt, er blijft een foutmelding komen: server niet beschikbaar. Als ik de instellingen bewust fout invul krijg ik een andere melding (authentification failure).

Mag ik vragen waarom Nvu wordt afgeraden?

Jaren terug, toen ik helemaal niets van websites bouwen wist (nu nog niet veel), vond ik een programma op mijn pc (what you see is what you get) en daarmee heb ik mijn site gebouwd. Een jaar terug begaf de pc het en het programma was dus weg. Html en dergelijke weet ik weining van en ik wilde graar doorgaan met de site zoals hij was, met Nvu heb ik toen steeds de anapassingen kunnen doen en dat ging prima... tot ziggo!
 
Sorry, ik ben niet zo handig als jij blijkbaar, niet boosworden :sad:
Toch bedankt!

Het is me echter nog steeds niet gelukt, er blijft een foutmelding komen: server niet beschikbaar. Als ik de instellingen bewust fout invul krijg ik een andere melding (authentification failure).

Mag ik vragen waarom Nvu wordt afgeraden?

Jaren terug, toen ik helemaal niets van websites bouwen wist (nu nog niet veel), vond ik een programma op mijn pc (what you see is what you get) en daarmee heb ik mijn site gebouwd. Een jaar terug begaf de pc het en het programma was dus weg. Html en dergelijke weet ik weining van en ik wilde graar doorgaan met de site zoals hij was, met Nvu heb ik toen steeds de anapassingen kunnen doen en dat ging prima... tot ziggo!

NVU wordt afgeraden omdat er heel veel problemen zijn met Uploaden. Daarom staat ook in de NL handleiding een ander FTP programma beschreven.

Waarom het tot nu lukte en sinds Ziggo niet meer weet ik niet dus vermoed ik maar dat er instellingen fout staan.

Kun je eens een Screenshot hier plaatsen van je "Publicatie Instellingen"?
 
Ik neem aan dat als brannewebsite.html hernoemd word naar index.htm , de site goed gaat werken, ik bedoel je zal dan meteen op de website komen ipv de index-root.
Wat het uploaden betreft heeft Bertk een punt.
 
NVU wordt afgeraden omdat er heel veel problemen zijn met Uploaden. Daarom staat ook in de NL handleiding een ander FTP programma beschreven.

Waarom het tot nu lukte en sinds Ziggo niet meer weet ik niet dus vermoed ik maar dat er instellingen fout staan.

Kun je eens een Screenshot hier plaatsen van je "Publicatie Instellingen"?
Oh ok, dus ik had gewoon geluk dat het eerder wel werkte :?

Hoe maak ik een screenshot dan? Sorry, ben niet blond :schater: maar het lukt me niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan