• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhuizing klanten @Home en Orange begint

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
het valt me op dat veel mensen tegenwoordig geen geduld meer hebben. Alles moet nu werken zoals hun het willen.


Ach, ik wacht pas sinds half Mei :oyeah::oyeah::oyeah:
Inderdaad wel erg ongeduldig, ik wacht wel tot 2010 of er wat gebeurt ok ?:pompom::pompom::pompom:

Niet alles moet nu werken zoals ik het wil, alles had maanden geleden al moeten werken zoals door Ziggo beloofd.
 
Volgens drie verschillende @Home/Ziggo medewerkers komen er toch echt snelheidsverhogingen per 1 december.
Zie ook dit topic: https://ziggo-gebruikers.nl/forumshowthread.php?t=13892

Er is mij ook weer toegezegd dat uiterlijk 23 oktober mijn snelheid wordt aangepast en ik zeker niet tot 1 december hoef te wachten.
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat dit per regio nog weer verschillend is of dat er intern weer eens onduidelijkheid is bij Ziggo.

Ik heb het ook van een helpdesk medewerker, en die zegt weer dat ik pas gebruik kan maken van het "Alles-in-1 plus" pakket op 1 december.
En dat er bij hun niets bekend is over een snelheids verhoging.

Ik wou dat het waar is die die datum van 23 oktober.

Ik heb inmiddels contact gehad met COAX en die gaan dit alles uitzoeken.

Mvg, Harry
 
Misschien helpt een telefoontje naar het hoofdkantoor van @home ?
Ik heb een 050 nummer waarbij je niet eerst in de keuzemenu`s terecht komt, ik kan je alleen geen privé bericht sturen. (optie staat uit)

Naar aanleiding van de informatie die ik tijdens de laatste gesprekken heb gekregen en de berichten op het andere forum heb ik toch enige hoop dat het nu deze week eindelijk goed komt.
Mocht het weer niet kloppen weet ik het ook niet meer.
 
Misschien helpt een telefoontje naar het hoofdkantoor van @home ?
Ik heb een 050 nummer waarbij je niet eerst in de keuzemenu`s terecht komt, ik kan je alleen geen privé bericht sturen. (optie staat uit)

Naar aanleiding van de informatie die ik tijdens de laatste gesprekken heb gekregen en de berichten op het andere forum heb ik toch enige hoop dat het nu deze week eindelijk goed komt.
Mocht het weer niet kloppen weet ik het ook niet meer.

Laten we het hopen.

Harry
 
Ik heb de indruk dat veel mensen verwachten dat elke helpdeskmedewerker dezelfde kennis heeft. Dat geldt alleen voor officiele bekendmakingen. Gegevens die in de wandelgangen bij ziggo bekend zijn behoren hier niet toe. En nee ik werk niet bij Ziggo.:schater:

Ik heb het ook van een helpdesk medewerker, en die zegt weer dat ik pas gebruik kan maken van het "Alles-in-1 plus" pakket op 1 december.
En dat er bij hun niets bekend is over een snelheids verhoging.

Ik wou dat het waar is die die datum van 23 oktober.

Ik heb inmiddels contact gehad met COAX en die gaan dit alles uitzoeken.

Mvg, Harry
 
Ik heb de indruk dat veel mensen verwachten dat elke helpdeskmedewerker dezelfde kennis heeft. Dat geldt alleen voor officiele bekendmakingen. Gegevens die in de wandelgangen bij ziggo bekend zijn behoren hier niet toe. En nee ik werk niet bij Ziggo.:schater:
Ja ik mag verwachten dat iedere helpdesk medewerker, voldoende kennis heeft over de vragen die gesteld worden.

En waarom krijg ik dan steeds een ander antwoord?

Ik blijf er bij dat je door veel helpdesk medewerkers/sters, de goede uitgesloten, van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Harry
 
Collega van mij in Twente die ook alles in 1 heeft en ook nog niet de bijbehorende snelheid heeft vandaag gebelt met de klantenservice van Ziggo. ook hij kreeg te horen dat de juiste (dubbele) snelheid pas op 1 december wordt geleverd.
 
Met die opgefokte reacties van je wordt je probleem ook niet opgelost :no:

Helemaal mee eens, al kan ik me voorstellen dat wanneer je zoals ik al 4 weken zit te wachten tot Ziggo je accountgegevens, producten etc goed wil zetten je toch wel gefrustreerd wordt. Bij mij kloppen mijn gegevens nog steeds niet en er is geen bal wat je er als klant aan kunt doen. De helpdesk stuurt alles op hun manier door naar het service-centrum.

Dat hebben ze in mijn geval onderhand al vijf keer gedaan, maar er wordt niets opgelost. Vier weken nu bellen, mailen, via dit forum lobbyen (via Raymond en Unknown) en nog niks.

Nu vraag ik jullie medewerkers van Ziggo:
1) Vinden jullie deze afhandeltijd acceptabel
2) Zouden jullie het normaal vinden dat jullie inzicht krijgen van het totale belgedrag van je buren, doordat Ziggo je account (waaronder de gegevens en producten van je buren OOK staan) niet uit elkaar haalt?
 
Ik heb net met heldesk ge-chat en daar wisten ze me te vertellen dat ik nu met goede snelheid in het systeem sta (AIE Extra 16000/3000) maar dat ik die snelheid door een storing in mijn regio (5411) niet heb. Eerlijk gezegd geloof ik de beste man niet maar ik wacht wel weer af tot morgen en probeer het dan "vrolijk" opnieuw.
Net weer ge-chat, storing is voorbij, maar nog geen snelheid. Er is me telefonisch meedere malen verteld dat alles nu echt goed in het systeem staat. Dit is me ook vandaag weer via chat gemeld.

Vervolgens sluit ik modem rechtstreeks aan op PC en chat nog een keer met een andere medewerker en die zegt vervolgens weer dat het niet goed in het systeem staat. Dus WEER 3 werkdagen wachten omdat hij het WEER aan de desbetreffende afdeling zou doorgeven...

Ik zou het inmiddels wel op prijs stellen als iemand (Raymond of Unknown misschien) me nu eens een DUIDELIJK en EERLIJK antwoord zou kunnen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan